אוואט: "ביבי מנהל את המדינה בגאון ובנאמנות. עוד נבכה כשהוא ירים ידיים"

ביבי נתניהו | YOAV DUDKEVITCH / Contributor

שוער העבר, אשר מרבה להביא את עמדתו הפוליטית ברשת החברתית ועורר לא מעט סערות לאחרונה, שיבח את ראש הממשלה בטוויטר: "מעולם לא ראיתי מנהיג שנרדף ללא צדק וללא שום כבד ואתיקה"

(גודל טקסט)

דודו אוואט, אשר מרבה להביע את דעתו הפוליטית בטוויטר ועורר לאחרונה לא מעט "סערות", עם ציוצים בנוגע למצב החברתי בישראל בצל משבר הקורונה, חיזק הבוקר (רביעי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו ושיבח אותו על התנהלותו: "אנחנו עוד נבכה כשהוא יריים ידיים", כתב שוער נבחרת ישראל לשעבר.

אוואט צייץ: "מעולם לא ראיתי מנהיג שנרדף ללא צדק על ידי הרשויות החזקות במדינה עם אופוזיציה הכי עוינת שיש עם תקשורת שנכנסת ומשפילה אותו ואת בני משפחתו ללא שום כבוד ואתיקה! ולמרות הכל מצליח להרכיב את הפאזל ולנהל את המדינה בגאון ונאמנות. עוד נבכה שהוא ירים ידיים. יְבָרֶכְךָ ה' וְיִשְׁמְרֶךָ".

כזכור, לאחרונה עורר אוואט סערה גדולה ברשת החברתית כשכתב: "בקשה לכל ישראלי ימני/שמאלי שאוהב את היקרים לו מכל, לא להתייחס לחלאות המין האנושי המפגינים חסרי אחריות שרוצים להביא על היקרים לנו חורבן בית ורציחת אזרחים חפים מפשע! אנחנו לא כמוהם, הם אפסים. אנחנו בערב יום כיפור. נשמור ונתפלל ונקפיד על הנחיות הסגר. זו ערבות לאנשים שאנחנו אוהבים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי