דיווח: אברם גרנט יחתום בהתאחדות איחוד האמירויות

אברם גרנט | Sebastian Frej/MB Media / Contributor

בגאנה פורסם כי לאחר פגישה עם המזכ"ל ועם נציג מועצת הספורט בדובאי, מאמן נבחרת ישראל לשעבר סיכם את תנאיו ויסייע בפיתוח הכדורגל במדינה מהמפרץ: "גילה עניין רב בשיתוף פעולה"

(גודל טקסט)

קצת יותר משנתיים לאחר שסיים את תפקידו המקצועי האחרון בכדורגל, אברם גרנט בדרך ליעד חדש ומפתיע: על פי דיווח בגאנה שפורסם היום (חמישי), מאמן נבחרת ישראל לשעבר יצטרף להתאחדות הכדורגל באיחוד האמירויות ויסייע בפיתוח הענף במדינה מהמפרץ, זאת לאחר שהגיע להבנות עם ראשי ההתאחדות וסיכם את תנאיו.

בגאנה, שם גרנט ביצע את תפקידו האחרון כמאמן והדריך את הנבחרת הלאומית בין 2014 ל-2017, נכתב כי הישראלי נפגש עם מזכ"ל ההתאחדות באיחוד האמירויות, סעיד חארב, והשניים החלו לתכנן את שיתוף הפעולה שבמסגרתו גרנט יספק ייעוץ מקצועי במטרה לקדם את הכדורגל המקומי. בנוסף לחארב, גם נאסר עמאן אל-ראחמה, סגן מזכ"ל מועצת הספורט בדובאי, נכח בפגישה שהתקיימה במשרדי אותו ארגון.

עוד נכתב במדינה האפריקאית כי במהלך הפגישה, גרנט גילה עניין רב בשיתוף פעולה עם האמירתיים והביע נכונות לספק את התמיכה הנדרשת. בין השאר, אחד הפרויקטים שעלו לדיון הוא פתיחת קורסי מאמנים באיחוד האמירויות.

תפקידו האחרון של גרנט בן ה-65 היה בהודו, שם הוא מונה בחודש ינואר של 2018 ליועצה של נורת'איסט יונייטד מהליגה המקומית הבכירה, אלא שהצדדים נפרדו כשבעה חודשים לאחר מכן. בדיווח נכתב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי