דמארי הפסיק להתאמן בהרצליה: "אם לא תגיע הצעה בקרוב, יפרוש"

עומר דמארי
עומר דמארי | אריאל שלום

אחרי הפרסום בספורט1 על כך שהוא מתכוון לפרוש אם לא יקבל הצעה מליגת העל או מקבוצת צמרת בלאומית, השחקן חדל מלהגיע לאימוני הקבוצה מליגה א', בה שמר על כושר, ולא יחתום בה

(גודל טקסט)

בהמשך לפרסום בספורט1 לפני כחודשיים, החלוץ עומר דמארי עשוי להודיע בתקופה הקרובה על פרישה מכדורגל. במהלך השבוע, כך מתברר, החליט דמארי להפסיק להגיע לאימונים במכבי הרצליה, בה התאמן בתקופה האחרונה על מנת לשמור על כושר, וככל הידוע סירב לחתום בקבוצה משום שמדובר כזו שמשחקת בליגה א'.

במכבי הרצליה טענו כי השחקן הבטיח לחתום בקבוצה בתנאי שלא יקבל הצעה מליגה גבוהה יותר, אולם בסביבתו של דמארי טוענים כי הוא לא ישחק בהרצליה בעונה הנוכחית.

אז לאן הקריירה של דמארי בכל זאת הולכת? ובכן, כפי שכבר פרסמנו, החלוץ מתכוון לפרוש ממשחק פעיל במידה ולא יקבל בימים הקרובים הצעה מקבוצה בכירה בליגה הלאומית או מליגת העל. כרגע מציינת בסביבתו כי טרם התקבלה הצעה שכזו, ולכן נראה כי דמארי יפרוש בסופו של דבר ממשחק פעיל, בגיל 31 בלבד.

עד לפני מספר שנים דמארי נחשב לאחד החלוצים הבכירים בכדורגל הישראלי. השחקן שגדל במכבי פתח תקווה והבקיע בה 29 שערים ב-118 הופעות, זכה בגביע המדינה עם הפועל תל אביב, המשיך לאוסטריה וינה ואחרי עונה אחת בשורותיה, עבר לרד בול זלצבורג שאיתה זכה בדאבל. בהמשך לבש את מדיהן של ניו יורק רד בולס ומכבי חיפה, לפני שחזר להפועל תל אביב, שם שיחק בשנתיים האחרונות.

דמארי
דמארי. עשוי לסיים את הקריירה מוקדם מהצפוי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי