אתם בחרתם: מנור סולומון הוא כדורגלן השנה בישראל

מנור סולומון שחקן השנה | ספורט1 / Getty Images

שערים מדהימים נגד וולפסבורג וריאל מדריד באירופה והופעות בלתי נשכחות בנבחרת ישראל, שכנעו לא פחות מ-74% מהקולות של גולשי ספורט1 לבחור ביהלום משחטאר כשחקן המצטיין של 2020. זהבי במקום השני, וייסמן שלישי

(גודל טקסט)

לא משנה עוד כמה יעדים יכבוש מנור סולומון לאורך הקריירה, הוא בוודאי יזכור את שנת 2020 כאחת מנקודות המפנה עבורו, בה הפך משחקן רוטציה בשחטאר לאחד משני הכוכבים הכי גדולים של נבחרת ישראל ולמבוקש בליגות הכי גדולות באירופה – זו סיבה מספיק מוצדקת עבור גולשי ספורט1 לבחור בשחקן הכנף לכדורגלן המצטיין בישראל בגיל 21 בלבד.

סולומון שכבש ב-2019 את צמד שעריו הראשונים בליגת האלופות, רשם שניים נוספים לרשת של ריאל מדריד ועוד לפני פתיחתו של שלב הבתים, עזר לשחטאר להעפיל לחצי גמר הליגה האירופית עם שער נגד וולפסבורג ואף בזירה המקומית השיג אליפות שנייה בליגה האוקראינית.

את המקום השני תפס ערן זהבי, שיעדיף לשכוח את הופעותיו במדי גוונאגז'ו ר.פ. ופ.ס.וו איינדהובן. אולם, בנבחרת הצליח הסקורר לכבוש לא פחות מחמישה שערים (כולל שלושער בלתי נשכח נגד סלובקיה) בשבע הופעות בלבד ולהיצמד ליוסי בניון ולשייע פייגנבוים במקום השני בטבלת כובשי השערים בנבחרת בכל הזמנים.

מי שסוגר את הפודיום הוא שון וייסמן – החלוץ שגרם לכולנו לתפוס את הראש כאשר סיים כמלך השערים של הליגה האוסטרית עם 30 גולים במדי וולפסברגר, נמכר בתחילת העונה לוויאדוליד מהליגה הספרדית בסכום שיא של ארבעה מיליון יורו והפך לשחקן משמעותי בסגל של וילי רוטנשטיינר.

שון וייסמן, מנור סולומון, ערן זהבי | ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי