דרמה בליגת הנשים: חמש קבוצות דורשות להוריד את חולון ליגה

עתירה נגד מכבי חולון | צילום מסך

המועדון לא עבר בבקרה התקציבית והורד ללאומית, אך בית הדין של ההתאחדות שינה את ההחלטה ודחה את שני המשחקים הקרובים של הקבוצה. חמישה מועדונים אחרים הגישו עתירה ליישום ההחלטה המקורית

(גודל טקסט)

דרמה גדולה סביב עתיד מכבי חולון, שבועות ספורים לאחר פתיחתה של העונה בליגת העל לנשים בכדורגל. המועדון נחשב לאחד הגדולים בהיסטוריה של כדורגל הנשים בישראל, אולם סובל העונה מבעיות כלכליות ולאחר שהקבוצה לא עברה בבקרה התקציבית, היא הורדה לליגה הלאומית.

אנשי מכבי חולון פנו לבית הדין העליון של ההתאחדות, ששינה את ההחלטה והשאיר את הקבוצה בליגה הראשונה, כאשר בוועדת הליגה והגביע הוחלט כי משחקי הקבוצה במחזור השני והשלישי, נגד בנות נתניה ובנות קריית גת, יידחו בשבועיים, אז ייפתח מועד ההעברות בליגה.

שאר המועדונים בליגה זעמו על ההחלטה וחמש קבוצות חתמו על עתירה דחופים באמצעות עורכי הדין כבירי, נבו וקידר, שם טענו לחוסר הוגנות ואי שוויון, שכן על פי אותם מועדונים ההחלטה התקבלה בניגוד לתקנון. גורם באחד המועדונים אמר: "הייתה לכל הקבוצות תקופה של כשבעה חודשים להתכונן לעונה, ומי שלא הגיע מוכן לא יכול להיות בליגה. יש תקנון".

בעתירה נכתב, בין השאר: "בית הדין הנכבד מתבקש להורות על ביטול ההחלטה לאלתר ועל קיומם לאלתר של המשחקים בין מכבי חולון לבנות נתניה ובנות קריית גת. אגב, במחזור הראשון חולון הייתה אמורה לפגוש את מכבי כשרונות חדרה, אך כאמור לא התייצבה למשחק וכך חדרה זכתה בניצחון טכני".

תגובתו של יו"ר מכבי חולון תובא לכשתתקבל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי