אייל ברקוביץ' חתם על הסכם שותפות עם הפועל פ"ת, ישמש כמנהל מקצועי

אייל ברקוביץ'
אייל ברקוביץ' | אודי ציטיאט

אגדת הכדורגל בעבר ופרשן הטלוויזיה בהווה יקבל את הסמכויות המקצועיות במועדון ההיסטורי מאם המושבות: "אנחנו מאחלים בהצלחה לאייל בתפקידו החדש, נמשיך, גם בעזרתו, במאמצים לגיוס ספונסרים נוספים"

(גודל טקסט)

אייל ברקוביץ' חוזר לכדורגל הישראלי. מי שהיה בעבר המנהל המקצועי של מכבי נתניה והפועל תל אביב, והבעלים של קבוצת הכדורגל מ'נשר', חתם על הסכם שותפות עם הפועל פתח תקווה ויקבל את הסמכויות המקצועיות במועדון. העמותה הכחולה המנהלת את המועדון מאם המושבות, שבעברו היה אחד המועדונים המפוארים בכדורגל הישראלי, הודיעה הבוקר (חמישי) במפתיע על חתימת ההסכם עם שחקן העבר האגדי והפרשן המצליח בהווה, ומי שע"פ רבים, נחשב לאחד מכדורגלני ישראלים הגדולים בכל הזמנים.

ברקוביץ' עשה קריירה מפוארת באירופה כשכיכב במדי מנצ'סטר סיטי, ווסטהאם, סלטיק, סאות'המפטון ועוד.. העמותה התחייבה להעניק לברקוביץ' את כל הסמכויות המקצועיות במועדון על הקבוצה הבוגרת, החל מבחירת הסגל ועד הצוות המקצועי. ע"פ העמותה, המהלך הזה מגיע כחלק מהניסיון של הפועל פתח תקווה לשמור על הספונסרים ולגייס חדשים, ולאתר אנשים בעלי ניסיון וידע נרחב בתחום הכדורגל. המנכ"ל אבי יחיאל והסמנכ"ל עו"ד טים פלוטקין סייעו בסגירת העסקה. ברקוביץ' יצטרף למעגל קבלת ההחלטות כבר בחלון ההעברות הקרוב, והמשימה של הצוות היא להוציא את הקבוצה מהתחתית, לייצב את המועדון ולבנות תשתית מקצועית לעונות הבאות.

"אנחנו מאחלים בהצלחה לאייל בתפקידו החדש, נמשיך, גם בעזרתו, במאמצים לגיוס ספונסרים נוספים". אמרו במועדון לאחר החתימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי