ברקוביץ' מנסה לצרף שלושה שחקנים מהפועל תל אביב בהשאלה

אייל ברקוביץ' | יוטיוב הפועל פתח תקווה

בעל הסמכות המקצועית בהפועל פתח תקווה פנה לאדומים במטרה לשאול את שחר הירש, אופק בלס ועילי תמם

(גודל טקסט)

המהפכה בסגל הפועל תל אביב בחלון ההעברות של ינואר נמשכת. הצירוף של שישה שחקנים חדשים מכריח את האדומים לפנות מקום בסגל, ושחקנים רבים בקבוצה של ניר קלינגר מעוררים עניין רב, מליגת העל וגם מהלאומית. מי שזיהה את המצב הוא הבעלים השותף החדש של הפועל פתח תקווה, ובעל הסמכות המקצועית במועדון, אייל ברקוביץ', שפנה היום (שלישי) להנהלת האדומים בבקשה לשאול שלושה שחקנים: שחר הירש החלוץ, אופק בלס המגן והקשר עילאי תמם.

שתי קבוצות נוספות בלאומית פנו להירש, שמסיים את חוזהו בהפועל תל אביב בסיום העונה ומקווה למצוא מקום בסגל של קבוצה אחרת בליגת העל. תמם ובלס נחשבים לכישרונות גדולים במתחם חודורוב, אך בתקופה כזו, ולאור השינויים בסגל, לא מוצאים את מקומם ברוטציה של קלינגר ונדחקים לקצה הספסל או ליציע. האדומים מעדיפים לראות את השניים האלה צוברים דקות משחק יקרות ערך בליגה הלאומית, שנכון להיום, מושבתת בעקבות הסגר שהוטל.

לאחר החתמת שגיא דרור, ברקוביץ' ינסה לשכנע את השלושה להצטרף למאבקי ההישרדות של הכחולים בליגה הלאומית, וכבר הודיע במסיבת העיתונאים הראשונה שלו שיפעל לקדם שחקנים צעירים וליישם על הקבוצה מאם המושבות את מודל בית"ר תל אביב רמלה. האדומים כבר הודיעו לשחקנים שלא יתערבו בבחירתם, ומקווים שיבחרו בקבוצה שתעניק להם דקות משחק.

עלי מוחמד, עילאי תמם | דני מרון

בנושא אחר, מחר האדומים יעבירו את החוזים של דן איינבינדר, לידור כהן, בן ביטון, אופק ביטון ושלומי אזולאי בבקרה התקציבית, בצירוף הדו"חות הכספיים של החצי השנה האחרונה, כחלק מתוכנית רשת הביטחון. האדומים מקווים לצרף את השחקנים החדשים לסגל נגד הפועל חיפה בבלומפילד, בו יאלצו להסתדר ללא ניב סרדל, אדי גוטליב ורועי זיקרי הפצועים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי