"זה בלתי מוסבר, אין מילים": הופנהיים ודאבור מרוסקים מההדחה

למרות 35 בעיטות אל עבר השער, הישראלי וקבוצתו לא מצאו את הרשת וסיימו את דרכם בליגה האירופית אחרי 2:0 סנסציוני בבית למולדה הנורבגית. ב"קיקר" הזכירו את החמצת הפנדל הקריטית של החלוץ

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

הלם מוחלט בהופנהיים, שהודחה בבושת פנים מהליגה האירופית. כזכור, מואנס דאבור החמיץ פנדל במצב של 1:3 לטובת קבוצתו במשחק הראשון ומולדה הצנועה חזרה ל-3:3 דרמטי במשחק בו היא הייתה הרבה פחות טובה. אמש (חמישי), הנורבגים השלימו את המלאכה עם 0:2 סנסציוני בגרמניה והעפילו לשמינית הגמר לראשונה בתולדותיהם בתום 90 דקות בהן קבוצתו של החלוץ הישראלי בעטה לא פחות מ-35 פעמים אל עבר השער ולא הצליחה לכבוש.

"החמצנו סיכוי לעשות משהו גדול, כל כך רצינו לעשות היסטוריה", אמר בכאב המאמן סבסטיאן הנס, שכן הופנהיים הייתה במרחק נגיעה מהעפלה ראשונה בתולדותיה לשמינית גמר אירופי. השוער הגרמני אוליבר באומן נשמע המום: "הגענו למספר בלתי נתפס של הזדמנויות במחצית הראשונה, אבל הכדור לא רצה להיכנס. זה בלתי מוסבר, אין לי מילים. אני חושב שהרמנו 800 כדורים לרחבה. מולדה העפילה אז היא ראויה, גם אם הדרך בה זה קרה הייתה מטורפת". פלוריאן גריליטש הוסיף בקצרה: דמיינו תסריט אחר לגמרי, אני לא יודע מה קרה, היינו חייבים לנצח".

"הופנהיים החמיצה הזדמנות היסטורית", צעקה הכותרת של ה"קיקר", שם תהו: "אולי המצב של הופנהיים היה בעייתי מבחינה נפשית? במיוחד אחרי המשחק הראשון, בו דאבור היה יכול להעלות אותה ל-1:4, אך בסופו של דבר היא יצאה מנורבגיה רק עם 3:3". בעיתון עקצו וציינו כי כריס ריצ'רדס, המושאל מבאיירן, דיבר על זכייה בליגה האירופית בשלב מסוים של העונה.

מואנס דאבור | RALPH ORLOWSKI/POOL/AFP via Getty Images

הנס המתוסכל סיכם: "לא הצלחנו לנצל את מצבי ההבקעה הטובים שהיו לנו. 20 הדקות האחרונות במשחק הראשון בנורבגיה פגעו בנו מאוד, אבל היה לנו משחק שלם לשנות את זה ולצערי זה לא קרה. אנחנו מאוכזבים עמוקות והתחושה היא מרה מאוד. אני לא רוצה להאשים אף אחד, זה היה המשחק הרביעי שלנו בזמן קצר מאוד ואין לנו הרבה אפשרויות לבצע רוטציות".

באשר לדאבור, הישראלי סיים קמפיין מוצלח עם שישה שערים ועלייה למקום השלישי בטבלת כובשי הליגה האירופית בכל הזמנים, אך לצערו מה שייזכר יותר מכל הוא אותו פנדל מוחמץ.

צפו בתקציר המשחק הראשון בנורבגיה

סבסטיאן הנס
סבסטיאן הנס | TF-Images / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי