הרוב ימשיכו לחכות: 1500 אוהדים יוכלו להיכנס למגרשים

יולי אדלשטיין , בנימין נתניהו | JACK GUEZ/AFP via Getty Images

השרים נתנו אור ירוק למתווה לאצטדיונים המכילים 10,000 מקומות ומעלה. יחד עם זאת, המנהלת תתכנס רק ביום שני כדי לאשר את ההחלטה. באולמות אושרה כניסה ל-500 איש

(גודל טקסט)

קבוצות ליגת העל בכדורגל קיבלו הערב (שבת) הודעה על החלטת הממשלה בעניין חזרת הקהל למגרשים, על פי המתווה עליו סוכם ביום חמישי: 1,500 אוהדים באצטדיונים גדולים, בהם מעל 10,000 מקומות, ומחצית הכמות לאצטדיונים קטנים. כמו כן, תאושר כניסת 500 אוהדים לאירועי ספורט במבנה סגור המכיל פחות מרבבת מושבה ו-1000 איש לאולמות סגורים שבהם יותר 10,000 מקומות לפחות. במנהלת הליגות החליטו לקיים ביום שני ישיבת דירקטוריון בה אמורים לאשר את הכנסת הקהל למגרשים.

כניסת קהל לאירועי ספורט מהווה הצבעה אחת מבין שורה של ההחלטות שאישרה הממשלה באמצעות משאל טלפוני. ההקלות ייכנסו לתוקף ממחר בבוקר ועד ה-20 במרץ, אך יאושרו על ידי המנהלת רק בשני. לפיכך, לא יהיה קהל במחזור הקרוב. המטרה היא לאשר בשני ולהיערך לכניסת הקהל והדפסת כרטיסים במחזור הבא.

אוהדי קבוצות ליגת העל | ספורט1

החלטת הממשלה

  1. מגבלת תפוסה: עד 500 במקום סגור ועד 750 איש בשטח פתוח.
  2. באולם או אצטדיון מעל 10,000 מושבים: עד 1,000 איש במקום סגור ועד 1,500 איש במקום פתוח.
  3. מכירת כרטיסים מראש בלבד, ישיבה במקומות מסומנים, ניתן לעמוד בסמוך למושב, לא ניתן לקיים אירוע או הופעה בעמידה וללא מקומות ישיבה מסומנים. האירוע יתקיים ללא ריקודים, ללא מכירה והגשה של מזון ושתיה, איסור אכילה במקום, וכן חובת שמירת מרחק.

מגפת הקורונה היא אירוע שממשיך להתפתח ולהתעדכן. הדיווח הנוכחי נכון ליום ש' (06.03.2021) ועוד עשוי להשתנות. אנחנו משתדלים להביא לכם את הדיווחים העדכניים ביותר, אך חשוב להתעדכן מדי יום ביומו לאור השינויים הרבים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי