Sport1 Banner

מהשבת הקרובה: 5,000 אוהדים יוכלו להיכנס למגרשים

אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

קבינט הקורונה הקדים לאשר את מתווה הקהל החדש וכבר ממחזור הסיום של העונה הסדירה בליגת העל תותר כמות צופים גבוהה יותר. השר טרופר: "לפני חודש זה היה נראה דמיוני"

(גודל טקסט)

בהמשך לסיכום שהושג מוקדם יותר השבוע בין משרד התרבות והספורט למשרד הבריאות, קבינט הקורונה אישר הערב (חמישי) כי כבר ממחר ייכנסו לתקוף התקנות החדשות בנוגע להרחבת תפוסת הקהל באירועי הספורט, לפיהן עד 5,000 אוהדים יוכלו להיכנס לאצטדיוני הכדורגל הגדולים במחזור הקרוב.

על פי המתווה שאושר, במתחם המכיל עד 10,000 מקומות תתאפשר הכנסת קהל של עד 30% מתפוסת המקום או עד למספר גג של 5,000 צופים. במגרשים עם פחות מרבבת מושבים, תתאפשר הכנסת קהל עד 75% מהתפוסה או עד ל-3,000 אוהדים לכל היותר. בנוגע למתחמים סגורים, לאולם המכיל עד 5,000 מקומות תורשה כניסת קהל של עד 75% מהתפוסה או עד 1,000 צופים גג. באולמות עם יותר מ-5,000 מקומות, תתאפשר כניסת הקהל עד 30% מהתפוסה או עד מקסימום של 3,000 צופים.

שר התרבות והספורט חילי טרופר מסר: "לפני כחודש דרבי עם 5,000 אוהדים היה נראה דמיוני. זהו הישג משמעותי בשביל עולם התרבות ובשביל עולם הספורט הישראלי. אחרי עבודה קשה ואינטנסיבית, הצלחנו לתת מקום של כבוד לעולמות אלה ולהביא לאישור קבינט הקורונה את התקנות מוקדם יותר מהמתוכנן. אני שמח שנראה כבר בשבת מספרים גבוהים יותר. עם זאת, לא ננוח עד שכל הקהל יחזור למגרשים ולאירועי התרבות".

אוהדי הפועל באר שבע | קובי אליהו
עוד באותו נושא: חילי טרופר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי