אבירם ברוכיאן הודיע על פרישה: "בית"ר תמיד תהיה חלק מהדם שלי"

אבירם ברוכיאן
אבירם ברוכיאן | בית"ר נורדיה ירושלים, Yinon Fuchs

בגיל 36, הקשר ההתקפי שמזוהה עם הקבוצה מהבירה בישר על סיום הקריירה באינסטגרם: "נולדתי ואמות בית"רי. תודה למשחק שאני כל כך אוהב"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחד השחקנים הכי מזוהים עם בית"ר ירושלים במילניום הנוכחי, אבירם ברוכיאן, הודיע היום (שישי) על פרישה מכדורגל בגיל 36 באמצעות פוסט בחשבון האינסטגרם שלו. הקשר שתלה את הנעליים גדל בבית"ר ירושלים והעביר בה את העשור הראשון בקריירת המשחק שלו, עד שעזב אותה ב-2012, ובשנה וחצי האחרונות שיחק בבית"ר נורדיה מליגה א'. למועדון נעוריו הקדיש את פוסט הפרידה שלו מהמשחק.

"נולדתי ואמות בית"רי", פתח ברוכיאן את הודעת הפרישה שלו, "זהו זה. הגיע הזמן לתלות את הנעליים ולהגיד תודה. תודה למשחק שאני כל כך אוהב, תודה על חלום שהתגשם ועל רגעים משמחים שילוו אותי לכל החיים. תודה לכם קהל נפלא שתמכתם בי לאורך כל הדרך. למאמנים, לשחקנים שהיו לצדי ולמשפחתי האהובה שהלכה איתי לאורך הקריירה. כשאמרתי שאמות בית"רי – באמת התכוונתי לכך. המועדון הזה לעולם יהיה חלק מהדם שלי. שלכם, אבירם".

ברוכיאן, ירושלמי מלידה ואחיינו של אורי מלמיליאן האגדי, לבש את המדים הצהובים-שחורים בשתי קדנציות שונות, הראשונה בין 2002 ל-2012 והשנייה בעונת 2013/14, כאשר בסך הכל ערך 201 הופעות והבקיע 42 שערים עבור בית"ר ירושלים. בין התקופות שלו בבירה שיחק בפולוניה ורשה ובהפועל באר שבע, בהמשך העביר ארבע שנים בהפועל קטמון ירושלים ושיחק גם בהפועל ראשון לציון ובהפועל אדומים אשדוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי