בית"ר ירושלים אירחה נכי צה"ל: "אתם הגיבורים האמיתיים"

מאיר אפללו ואסף מלכא עם שחקני בית"ר ירושלים | בית"ר ירושלים, רשמי

מאיר אפללו ואסף מלכא מעמותת "אחים לחיים" הגיעו לבית וגן וסיפרו לשחקנים ולצוות על הפציעות שספגו וההתמודדות הקשה, במועדון הודו להם והעניקו חיבוק גדול: "בזכותכם אנחנו משחקים כדורגל"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

ערב יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, בבית"ר ירושלים בחרו להביא לאימון הקבוצה הבוקר (שלישי) מספר לוחמים אשר סיפרו לשחקנים והצוות המקצועי על כאבם הגדול שמלווה אותם מדי יום, ולא רק ביום הכואב והקודש לכולנו כמדינה וכעם.

מאיר אפללו ואסף מלכא מעמותת "אחים לחיים", אשר עוזרת לנכי צה"ל בכל דרך אפשרית, מנטאלית ופיזית, הגיעו לאימון הקבוצה בבית וגן ובמשך כשעה סיפרו לאנשי בית"ר ירושלים, מועדון אשר שכל לא מעט אוהדים במהלך השנים, את סיפורי הפציעה שלהם במהלך השירות הצבאי ועל ההתמודדות שלהם לאחר מכן.

אפללו סיפר על הדרך בה נפצע, ועל כך שאם הפגיעה בו הייתה מתרחשת ס"מ ימינה או שמאלה, היא הייתה הורגת אותו או לכל הפחות משתקת אותו לכל החיים. מלכא, אשר נפצע במבצע חומת מגן, סיפר על הלחימה הקשה שעברו הוא וחבריו ועל רגע הפציעה בו ספג צרור יריות שכמעט והרגו אותו. עוד סיפר בדמעות על 13 חבריו שנהרגו בהיתקלות באותו היום, בזמן שהוא פונה והיה בבית החולים. השניים סיפרו גם על ההתמודדות שלהם לאחר מכן והבחירה שלהם דרך העמותה בחיים, שהניבו עבורם גם חיי משפחה וילדים.

אפללו ומלכא, אוהדי בית"ר ירושלים, קיבלו חולצת משחק ואף זכו לחיבוק גדול מהשחקנים בסיום, כשגם השחקנים הזרים היו מרותקים לסיפורים והמשיכו לשאול אותם שאלות גם לאחר השיחה. המאמן יוסי מזרחי הודה להם בשם המועדון, פנה לשחקנים ואמר: "אתם דמויות להערצה אצל הרבה אנשים, אבל הם הגיבורים האמיתיים, הם אלה שבזכותם אנחנו משחקים כדורגל בבטחה וחיים במדינה שלנו. אני זוכר מלחמות ומשפחות שכולות, כמו במלחמת יום הכיפורים". כאשר אמרו לו השניים שהם מעריצים אותו, השיב: "תאמינו לי, אני מעריץ אתכם יותר".

מאיר אפללו ואסף מלכא עם שחקני בית"ר ירושלים | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי