יובל נעים סיים את דרכו בהפועל אדומים אשדוד

יובל נעים
יובל נעים | דני מרון

המאמן נפרד מהקבוצה אותה הדריך בשנה וחצי האחרונות, זאת לאחר רצף תוצאות מאכזבות וסכסוך עם חלק משחקני הסגל. מהמועדון נמסר: "מודים ליובל, מוקירים את תרומתו". עידן שריקי ששימש כעוזרו - יחליפו זמנית

(גודל טקסט)

לאחר כמעט שנה וחצי כמאמן הפועל אדומים אשדוד, יובל נעים סיים היום (שני) את דרכו בקבוצה לאחר החלטה משותפת שלו ושל ההנהלה. נעים, שהוביל העונה את הקבוצה לפלייאוף העליון במסגרת ליגה א' דרום, נפרד מהמועדון אותו הדריך מאז חודש דצמבר 2019.

בהודעה הרשמית של המועדון נמסר: "מועדון הכדורגל הפועל אדומים אשדוד מודיע באופן רשמי על סיום דרכו של המאמן יובל נעים. נפגשו והגענו להסכמה להיפרד באופן הדדי. אנו מודים ליובל בשם הנהלת המועדון, הצוות המקצועי, השחקנים והאוהדים על שהיה שותף להצלחת המועדון בעונה הנוכחית העמידה ביעדים אותם הצבנו בתחילת העונה וכראייה אנו מתמודדים על עליית ליגה בפלייאוף. אנו מוקירים ומעריכים את תרומתו בהתפתחות ועיצוב המועדון ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו המקצועית".

לספורט1 נודע כי הפרידה הגיעה על רקע סכסוך קטן שנוצר בין נעים לשחקניו, כאשר כבר בשבוע שעבר המאמן ביקש להתפטר אך נענה בשלילה. בשישי האחרון, לאחר תיקו 0:0 מול הפועל בקעת הירדן במסגרת משחק הפתיחה של הפלייאוף העליון, הגיעה ההחלטה ההדדית על פרידה בין הצדדים. נעים בן ה-54 יחפש את הפרק הבא שלו בכדורגל הישראלי. כזכור בין היתר אימן בית"ר ירושלים, הפועל פ"ת ומ.ס אשדוד.

מי שאמורים להחליף את נעים הם המנהל המקצועי יאיר אזולאי ועוזר המאמן עידן שריקי, כאשר כבר מחר (שלישי) מצפה לקבוצה משחק חשוב מול מוליכת הפלייאוף, מכבי קביליו יפו. נזכיר כי בקבוצה משחקים מספר שמות מוכרים עם עבר בליגת העל, בין היתר אוהד קדוסי, עוז ראלי, בן תורג'מן ושי חדד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי