דיווח: אברם גרנט מועמד לאימון נבחרת רפובליקת קונגו

אברם גרנט | Sebastian Frej/MB Media/Getty Images

בדרך ליעד חדש ומפתיע במיוחד? המאמן הישראלי הוותיק נמצא בפנקס השמות של התאחדות הכדורגל המקומית ועשוי לאמן את "הנמרים" בתור הנבחרת השנייה אותה הוא מדריך ביבשת השחורה

(גודל טקסט)

בדרך לתחנה חדשה ומפתיעה במיוחד? על פי דיווח שפורסם היום (חמישי) ביבשת אפריקה, אברם גרנט מועמד לאימון נבחרת הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו. המאמן הישראלי הוותיק נמנה בין השמות העשויים לקבל את התפקיד, כאשר בהתאחדות המקומית טרם החליטו על זהות המאמן הלאומי הבא והם קיימו ישיבה בנושא מוקדם יותר היום.

לאחר שמועמדותו של הוגו ברוס הבלגי ירדה מהפרק לאחר שהמאמן מונה למאמן נבחרת דרום אפריקה, אקס צ'לסי נחשב לאחד המועמדים המובילים לקבל את התפקיד לצד הצרפתי סבסטיאן מינייה. כאמור, כאשר הבינו בקונדו כי ברוס לא יאמן אותם, הם האיצו את תהליך בחירת המאמן הלאומי על מנת "לאפשר לנבחרת לעמוד בציפיות שאנו מציבים לה", כך נכתב בדיווח.

כזכור, גרנט כבר אימן בעברו נבחרת אפריקאית, לאחר שעמד על הקווים של נבחרת גאנה. במהלך הקדנציה שלו עם "הכוכבים השחורים" הישראלי הוביל אותם עד לגמר אליפות אפריקה בשנת 2015, שם נכנע לחוף השנהב לאחר משחק גמר דרמטי שהוכרע רק לאחר דו קרב פנדלים. אגב, לפני מספר חודשים גרנט חשף כי הוא היה קרוב לאמן את נבחרת פולין החזקה, אך בסוף היא מינתה את אקס מכבי ת"א פאולו סוזה שיאמן את רוברט לבנדובסקי וחבריו.

אברם גרנט
אברם גרנט | הליגה ההודית

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי