ערן זהבי נגד איימן עודה: "איך רוצים שלא יהיה בלאגן?"

ערן זהבי, איימן עודה | דני מרון/אבשלום ששוני

כוכב נבחרת ישראל הגיב בחריפות לפוסט של חבר הכנסת מהרשימה המשותפת, שרשם: "תומכים עד סוף הכיבוש והקמת מדינת פלסטין עם ירושלים כבירתה". וייסמן הוסיף: "תשאיר את התעודת זהות שלך ולך לסוריה"

(גודל טקסט)

בצל מטח הרקטות על המרכז ועל דרום הארץ, חבר הכנסת מהרשימה המשותפת, איימן עודה העלה ציוץ בו הוא מפגין הזדהות עם הפלסטינים. מי שהגיב לו הוא לא פחות מאשר ערן זהבי, שהעלה לחשבון האינסטגרם את התגובה הבאה: "איך רוצים שלא יהיה בלאגן במדינה הזו אם בראש מתבטאים ככה? נגד ההתבטאויות כאלה משני הכיוונים אבל מי שלא רוצה להיות חלק ממדינת ישראל ולהבין שהיא תישאר מדינת ישראל והבירה שלה תהיה ירושלים – שיהיה מספיק גבר ויילך למקום אחר".

בהמשך, הכדורגלן הוסיף: "שיחזיר את תעודת הזהות הכחולה עם כל הזכויות שיש לו ויילך להקים את המדינה שהוא רוצה. באמצע מלחמה להתבטא ככה נגד המדינה שאתה חי בה זה משהו שלא מקובל ואי אפשר להבין מצטער. אתם יכולים להגיב איך שבא לכם".

בשעות הערב עודה כתב פוסט נוסף, בו גינה המהומות של פעילי הימין הקיצוני בלוד, בבת ים, בחיפה, ביפו ובערים נוספות. כעת הגיע תורו של שון וייסמן להגיב ליו"ר הרשימה המשותפת וכתב: "חביבי אתה מחבל ותומך טרור לא יכול להיות שאתה יושב בכנסת שלנו תשאיר את התעודת זהות שלך ולך לסוריה".

אגב, גם זהבי גינה את העימותים הקשים שמתרחשים בחרבי הארץ ברשתות החברתיות: "אני קורא לכל תושבי מדינת ישראל, יהודים וערבים להפסיק לפגוע אחד בשני בדרכים מזעזעות! מתבייש לראות את זה ומקווה שכל מי שיש לו כוח השפעה ייצא בהודעות הרגעה ושיחזור השקט לרחובות, כי נפגעים פה חפים מפשע משני הכיוונים".

הפוסט של ערן זהבי | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי