דחייה נוספת: נקבעו מועדים חדשים לחצאי גמר הגביע ומשחקי הליגות

יונתן כהן, דולב חזיזה, מוחמד אבו פאני, אנדרה ג'ראלדש | אריאל שלום

בעקבות הירי הנרחב לדרום הארץ ולגוש דן, בתום שיחות עם פיקוד העורף הודיעו ההתאחדות והמנהלת: הפועל ת"א נגד בית"ר ת"א/בת ים ברביעי, מכבי חיפה נגד מכבי ת"א ביום חמישי במקביל למשחקי ליגת העל והלאומית

(גודל טקסט)

המצב הביטחוני ברחבי מדינת ישראל לא פוסח על הספורט ובעקבות ההסלמה במהלך היום והערכת פיקוד העורף במוצאי שבת לפיה המערכה תימשך עוד יומיים לכל הפחות, במנהלת הליגה ובהתאחדות לכדורגל הודיעו על דחיית משחקי הליגות וחצאי גמר גביע המדינה.

בהתאם להודעה הרשמית, אלו המועדים החדשים של חצאי גמר גביע המדינה: ביום רביעי הקרוב תתמודד הפועל תל אביב נגד בית"ר ת"א/בת ים ולמחרת מכבי תל אביב תשחק נגד מכבי חיפה. בשלב זה לא ידוע היכן ייערכו המשחקים, האם ניתן יהיה להכניס קהל ואף לא נקבעו שעות למשחקים.

באשר למשחקי המחזור ה-33 בליגת העל, גם הם ייערכו ביום חמישי הקרוב ועדיין לא ברור תחת אילו מגבלות אם בכלל: מכבי נתניה תשחק נגד הפועל חיפה, הפועל כפר סבא מול בני יהודה, יתקיים המשחק הדחוי בין הפועל באר שבע למ.ס אשדוד ובית"ר ירושלים אמורה לארח את הפועל חדרה. באותו ערב גם יגיע לסיומו המחזור הדרמטי בליגה הלאומית, שבסיומו ייקבעו היורדות (להוציא את המשחק בין בית"ר ת"א/בת ים לעירוני רמת השרון שיתקיים בהמשך החודש).

שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם עומרי אלטמן | אריאל שלום

ראשי הכדורגל הישראלי קיימו בכל סוף השבוע הערכות מצב עם נציגי המשטרה ופיקוד העורף, אבל המטחים הכבדים למרכז הארץ מוקדם יותר היום והתחממות הגזרה גם בצפון לא הותירו יותר מדי ברירה ולאחר שיחות עם פיקוד העורף ונציגי המשרה התקבלה ההבנה שלא ניתן יהיה לשחק גם בימים שני ושלישי והמשחקים נדחו בשלב זה לימים רביעי וחמישי.

תחילה עוד דנו באפשרות להעתיק את כל המשחקים לצפון (קרית שמונה, נוף הגליל, עכו, סמי עופר ואולי גם נתניה), אך כעת לא נותרה ברירה אחרת אלא לדחות. כזכור, ביום שני האחרון חלה הסלמה במצב הביטחוני במדינה כאשר מהומות בירושלים הובילו לשיגורי רקטות נרחבים לעבר חלקים נרחבים במדינה, כולל גוש דן ואזור המרכז. כתוצאה מכך, משחקים רבים נדחו, כולל חצאי גמר גביע המדינה, והיו קבוצות שאיפשרו לשחקנים הזרים שלהן לעזוב את הארץ ולטוס חזרה לארץ מולדתם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי