חצאי גמר הגביע ייערכו ברביעי ובחמישי בסמי עופר, ללא קהל

רז מאיר, דור פרץ | אריאל שלום

אין שינוי: למרות שעלתה אפשרות לקיים את משחקי הגביע ואת אשדוד-ב"ש בזה אחר זה בחיפה, ההתאחדות הודיעה כי מועד המשחקים יישאר כפי שנקבע. משחקי ההכרעה בלאומית יתקיימו בשישי בצפון, אם המבצע לא יגלוש לסופ"ש

(גודל טקסט)

סירובה של ממשלת ישראל להפסקת אש ואיומי החמאס לשגר רקטות לעבר גוש דן פעם נוספת אם צה"ל לא יפסיק את הלחימה, הכניסו שוב את ראשי הכדורגל המקומי ללחץ והערב (שני) נשקלה האפשרות לקיים את המשחקים הנותרים במקום אחד וללא קהל, אך בסופו של דבר ההתאחדות לכדורגל הודיעה כי לא יבוצעו שינויים והמשחקים ייערכו בהתאם ללוחות הזמנים שנקבעו קודם לכן.

לפיכך, הפועל תל אביב תשחק מול בית"ר ת"א/בת ים ביום רביעי באצטדיון סמי עופר, שיארח יממה לאחר מכן את המפגש בין מכבי תל אביב למכבי חיפה בחצי הגמר השני של גביע המדינה, כאשר שני המשחקים יתקיימו בדלתיים סגורות. גם משחק הליגה בין מ.ס אשדוד להפועל באר שבע, שנדחה ליום חמישי הקרוב, נשאר במועד שנקבע וצפוי להתקיים אף הוא בחיפה, בהנחה שלא ניתן יהיה לשחק בדרום.

קודם לכן, בהתאחדות ובמנהלת שקלו לגבש תכנית אשר לפיה אם לא תחול תפנית דרמטית ותושג הפסקת אש, יתקיימו שני משחקי חצי הגמר והמשחק בין אשדוד לב"ש ביום חמישי הקרוב, בזה אחר זה ובאותה מתכונת – בסמי עופר וללא קהל.

רועי גורדנה, ג'ונתן אגודלו, סינטיהו סלליך | דני מרון

באשר למשחקי הליגה הלאומית – שיכריעו את זהות היורדת השנייה לליגה א' ואת זהות הקבוצה שתשחק במבחנים – מסתמן כי שלושתם יתקיימו ביום שישי כפי שתוכנן לאחר דחייתם מהמועד המקורי, וגם המשחקים הללו ייערכו בצפון ללא קהל. יחד עם זאת, אם מבצע "שומר החומות" יגלוש לסוף השבוע, המשחקים צפויים להידחות בשנית, ליום שני הבא.

לגבי יתר המשחקים, החלטה תתקבל בהמשך. יש לציין כי לאור השאיפה לסיים את העונה עד ה-31 במאי, משחקים נטולי חשיבות מכרעת יבוטלו במקרה שהלחימה לא תאפשר את קיומם.

גורם בכיר בכדורגל הישראלי הסביר הערב כי הסיבה שהמשחקים ייערכו באותו אצטדיון היא הקשיים של המשטרה להקצות כח אדם למספר מוקדי משחקים, זאת לנוכח האירועים הרבים בהם היא מטפלת. הסיבה שהמשחקים ייערכו ללא קהל נובעת בעיקר מהחשש שמטח טילים יתפוס אוהדים רבים בדרך למשחקים, דבר שעלול לצאת משליטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי