ליגות א'-ג' יחזרו לפעילות, הורים מתנגדים להשבת ליגות הנוער

איזה דרמה בין אדומים אשדוד למכבי יפו
מכבי קביליו יפו נגד אדומים אשדוד | לירון מולדובן

לאחר שהכדורגל הישראלי הושבת בעקבות מבצע "שומר החומות", ועדת הליגות בהתאחדות אישרה חזרה לפעילת. מנגד, ישנה בעיה עם ליגות נערים ב' ומעלה בשל חשש ממשחקים שיתקיימו בערים מהמגזר או מעורבות

(גודל טקסט)

הליגות המקצועניות והנמוכות בישראל הושבתו בעקבות מבצע "שומר החומות" והסלמת המצב הביטחוני, אבל היום (ראשון) התקבלה ההחלטה להשיב את כל ליגות הבוגרים לפעילות מלאה.

"חברי ועדת ליגות א'-ג' בהתאחדות לכדורגל התכנסו היום לישיבה ובסיומה החליטו על חזרת הליגות לפעילות כבר בסוף השבוע הקרוב", נמסר מההתאחדות לכדורגל, "חברי הוועדה יצאו בהצהרה משותפת לקירוב לבבות ולהמשך הדו-קיום בחברה הישראלית באמצעות הספורט, והם משוכנעים כי ניתן וראוי להביא את הליגות לסיומן על כר הדשא, ללא אלימות וללא גזענות.

באסם סולימאן, יו"ר ועדת ליגות א'-ג': "הייתה תמימות דעים כי נכון לסיים את העונה על כר הדשא. אני מודה לכל חברי הוועדה על התמיכה בעמדה הזאת. הכדורגל הוא הגשר הטוב ביותר לחבר בין כל החלקים בחברה ונהיה המובילים בהחזרת הדו קיום בין המגזרים השונים. קיימנו הערכת מצב מול המשטרה וניתן אור ירוק לחזרה לפעילות. בכל תחילת שבוע תתקיים הערכת מצב וניערך בהתאם".

חברי ועדת ליגות א'-ג' | ההתאחדות לכדורגל

מנגד, למרות ההחלטה והמסר החיובי מצד ההתאחדות, הוחלט לסיים את העונה בליגות של מחלקות הנוער שבהן אין עולות ויורדות (נערים ג' ומטה), נוכח חשש של הורים לשלוח את ילדיהם למשחקים מול קבוצות מהמגזר או ערים מעורבות. כעת נבדקות חלופות לקיומם של המשחקים המכריעים מנערים ב' ומעלה, כאשר אחת החלופות היא כינוס מחזור ליגה במגרש נייטרלי ביום אחד מהבוקר עד הלילה עד לסיום העונה וקביעת העולות והיורדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי