קובי מויאל הודיע על פרישה בגיל 34: "לכל דבר טוב יש סוף"

קובי מויאל
קובי מויאל | ערן לוף

הקשר שגדל בבית"ר ירושלים ובמדיה פרץ והגיע לשיא, תלה את הנעליים בפוסט מרגש בפייסבוק: "תודה על תארים בלתי נשכחים, אבל התואר הכי חשוב עבורי הוא לסיים קריירה מלאה ללא כרטיס אדום"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

עד לפני כשלוש שנים קובי מויאל עוד היה כדורגלן ישראלי בולט שניסה את מזלו מעבר לים ושיחק בניו יורק קוסמיס האמריקאית, כידוע גם ב-2013/14 היה בשריף טירספול המולדובית ובעיקר זכור מימי השיא בבית"ר ירושלים בה גדל ובשנתיים פחות מוצלחות במכבי חיפה, אבל היום (שני) הודיע על סיום הקריירה בגיל 34.

מויאל, שחזר מארצות הברית להפועל קטמון ירושלים ולאחר מכן שיחק בירמיהו חולון מליגה א', פרש באמצעות פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, בו כתב כך: ‎משפחה, חברים ואוהדים יקרים-הגיע הרגע להגיד תודה. לאחר 17 שנה אני פורש מכדורגל!".

"‎עוברת בי צמרמורת ורגשות מעורבים שאני רושם את המילים האלה, אבל לכל דבר טוב יש סוף. ‎היום אני בן 34 וכשאני מסתכל אחורה המילה היחידה שיש לי בכדי לסכם את הכל היא קודם כל תודה! ‎תודה לה' על הזכות שנתן לי להיות חלק מהמשחק הזה, על האפשרות לשמח כל כל הרבה אנשים במהלך הקריירה, על הזכות שנתן לי להיות חלק מהמועדון שגדלתי בו ואותו אני אוהד וכמו כן במועדונים מובילים נוספים, בארץ ובעולם", כתב מויאל.

קובי מויאל
קובי מויאל | טוויטר

לזכותו של מויאל גם הופעה אחת במדי נבחרת ישראל, במשחק ידידות ב-2014 נגד הונדורס, וגם לכך התייחס בהודעת הפרישה המרגשת – אבל הפתיע כשציין מהו הדבר שהיה חשוב לו יותר מכל: "‎אני אומר תודה על הרגעים המדהימים, התרבויות, השפות והחוויות השונות במהלך הקריירה. תודה על תארים בלתי נשכחים, לקחת חלק באליפויות, גביעים, לשחק במפעלים אירופאים ולפגוש קבוצות גדולות בעולם וכמובן ללבוש את מדי נבחרת ישראל, אבל ללא ספק התואר הכי חשוב עבורי הוא לסיים קריירה מלאה ללא כרטיס אדום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי