Sport1 Banner

ספיר ברמן תשפוט את משחק האגדות בין ברצלונה לריאל בבלומפילד

ספיר ברמן | מאור אלקסלסי

השופטת הטרנסג'נדרית הראשונה בעולם קיבלה את הכבוד ותהיה זו שתנהל את "קלאסיקו השלום", שייערך ב-20 ביולי בישראל. בין המשתתפים: רונאלדיניו, לואיס פיגו, ריבאלדו ורוברטו קרלוס

(גודל טקסט)

אצטדיון בלומפילד בתל אביב יארח ב-20 ביולי מפגש מרגש במיוחד – "קלאסיקו השלום". משחק הראווה יפגיש את כוכבי העבר של ברצלונה וריאל מדריד שיעלו לשחק על כר הדשא ביפו. מהצד הקטאלוני אנו נזכה לחזות ברונאלדיניו וריבאלדו, כאשר מצידם של הבלאנקוס יעלו לשחק בין היתר לואיס פיגו ורוברטו קרלוס. בסך הכל, 32 שחקני עבר נוספים ישתתפו במשחק הנוסטלגי.

היום (שני) נודע כי ספיר ברמן קיבלה את הכבוד ונבחרה לשפוט את המשחק המרגש. כזכור, לפני כחודשיים וחצי הודיעה ברמן בצעד אמיץ ומעורר השראה על הליך לשינוי מין, ובכך עשתה היסטוריה והפכה לשופטת הטרנסג'נדרית הראשונה בעולם.

ברמן, שנמנית על סגל שופטי ליגת העל, תשפוט ב"קלאסיקו השלום" שלושה שחקנים שזכו בעבר בכדור הזהב שיעלו לכר הדשא בבלומפילד – רונאלדיניו, ריבאלדו ולואיס פיגו. בהחלט מעמד מרגש. שני הצדדים יקיימו אימונים בארץ לקראת המשחק, כאשר שחקני העבר של ברצלונה ינחתו בישראל ב-18 ביולי לצד נשיא המועדון, ז'ואן לאפורטה. לעומתם, אגדות ריאל מדריד ינחתו יום למחרת ויערכו אימון גם הם.

רונאלדיניו
רונאלדיניו | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא: ספיר ברמן, רונאלדיניו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי