הפועל תל אביב סופדת לרוני דניאל: "מעולם לא הפסיק לתמוך ולאהוב"

רוני דניאל | חן גלילי

האדומים נפרדו מהעיתונאי שהלך לעולמו בגיל 73. קבוצת הכדורגל: "היה אוהד מסור שאהב להגיע למגרשים". קלינגר: "היה אדם מוכשר ועיתונאי בחסד עליון". קבוצת הכדורסל: "לקח חלק פעיל במאבק על אולם אוסישקין"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב נפרדה היום (שני) מהעיתונאי רוני דניאל, שהלך לעולמו בגיל 73 והיה מוכר כאוהד ותיק של הקבוצה. "מועדון הכדורגל הפועל תל אביב מרכין ראש וכואב את לכתו בטרם עת של אוהד הקבוצה, רוני דניאל זכרו לברכה, שהלך לעולמו בגיל 73", נכתב. "רוני דניאל היה אוהד מסור, שאהב להגיע למגרשים ולתמוך בקבוצה. בעבר הצהיר באחת מתכניות הרדיו שהנחה כי "תמיד כיף לי לדבר על הפועל תל אביב". רוני היה עיתונאי מוכשר ומוערך, צנוע ונעים הליכות".

המאמן ניר קלינגר אמר: "רגע לפני תום מחנה האימונים בפולין, הגיעה ההודעה המצערת על לכתו בטרם עת של אוהד הקבוצה, רוני דניאל. רוני היה אדם מוכשר ועיתונאי בחסד עליון. הפועל תל אביב איבדה את אחד מאוהדיה המסורים ביותר וזה מצער מאוד. בשם השחקנים והצוות המקצועי, תנחומינו הכנים למשפחת דניאל".

מנכ"לית המועדון, אודליה פרידמן, הוסיפה: "ההודעה על לכתו של רוני דניאל זכרו לברכה, נגעה בלבו של כל אוהד הפועל תל אביב. רוני היה אחד מעמודי התווך של התקשורת בישראל ואוהד הפועל בכל רמ"ח איבריו. הוא יחסר לכולנו על מסך הטלוויזיה, תחנות הרדיו וכמובן, ביציעי בלומפילד והדרייב אין. בשם משפחת הפועל תל אביב והנהלת המועדון אנו שולחים חיבוק גדול למשפחת דניאל. יהי זכרו ברוך".

מקבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב נמסר: "מועדון הכדורסל הפועל תל אביב אבל וכואב את מותו של אוהד הקבוצה, העיתונאי והפרשן הצבאי רוני דניאל. רוני, אשר ליווה את הפועל עשרות שנים, לקח חלק פעיל במאבק על אולם אוסישקין, היה מראשוני התומכים להקמת הפועל אוסישקין ומעולם לא הפסיק לתמוך ולאהוב את הקבוצה לאורך כל חייו. בשם כל אנשי המועדון ואוהדי הקבוצה אנו משתתפים בצערה של משפחת דניאל ושולחים את תנחומינו הכנים. יהי זכרו ברוך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי