בגיל 32: גל שיש הודיע על פרישה מכדורגל

גל שיש, ג'פרסון פרפאן
גל שיש, ג'פרסון פרפאן | AFP / Stringer

המגן ששיחק בהפועל ת"א במשך שש עונות, זכה עם האדומים בדאבל ההיסטורי ב-2010 והופיע עם הקבוצה בליגת האלופות, תלה את הנעליים: "הכל התחיל כחוג ולא חשבתי שתחביב יהפוך למקצוע. בזכות הכדורגל אני מי שאני"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי קריירה שהתחילה נהדר וסטתה מהמסלול בשנים האחרונות, גל שיש הודיע היום על פרישה מכדורגל כשהוא בן 32 בלבד. המגן השמאלי, שמזוהה עם הפועל תל אביב ואף שיחק במדיה בליגת האלופות, העלה פוסט באינסטגרם ונפרד מהמשחק, לאחר שבעונה האחרונה לא היה פעיל.

"לא מאמין שרושם את המילים האלה, אבל הגיע תורי לתלות את הנעליים אחרי 23 שנה. אבל כמו שוואליד באדיר אמר לי, 'אחרי שבוע בקבוצה הבוגרת, ילד, הקריירה תעבור לך כל כך מהר שאפילו לא תרגיש'. כמה שהוא צדק! כילד בן 10 הכל התחיל כחוג ולא חשבתי שתחביב יהפוך למקצוע", כתב שיש.

השחקן המשיך: "תודה לך כדורגל על רגעים שמחים, עצובים, חוויות, סיפורים וזיכרונות שחרוטים אצלי לעד!!! תודה שחישלת אותי ובזכותך אני מי שאני היום! תודה לשועל קרבות דודו דהאן שהגשים לי חלומות וליווה אותי לכל אורך הקריירה. תודה לאשתי היקרה שהלכה איתי יד ביד מתחילת המסע לכל מקום בגלובוס. אין ולא תהיה אישה כמוך! תודה למשפחה ובמיוחד לאמא שלי שמגיל 10 כל החיים שלה היו סביבי, תזונה, מנוחה, הסעות, הכל מהכל. תודה לכל השחקנים שחלקתי איתם חדר הלבשה, סיפורים, ישיבות וערבים בלתי נשכחים. אין ספק שאתגעגע! תודה לך כדורגל, תמיד תהיה חלק ממני".

שיש לבש את מדיה של הפועל תל אביב במשך שש עונות בסך הכל, שהתחלקו לשתי קדנציות. באדום הוא היה שותף לזכייה בדאבל הזכור מעונת 2009/10, כאשר בעונה לאחר מכן הופיע עם הקבוצה בליגת האלופות ובנוסף הניף את גביע המדינה גם ב-2011 וב-2012. שיש זכה גם לשחק בנבחרת ישראל, אליה זומן לראשונה על ידי לואיס פרננדס ב-2011, אך את הופעת הבכורה שלו ערך ב-2012 תחת אלי גוטמן ובסך הכל השתתף בשישה משחקים במדים הלאומיים.

המגן השמאלי שיחק גם עונה אחת בוואסלנד-בוורן הבלגית ושתי עונות וחצי בווהלין לוצק האוקראינית. לאחר הקדנציה השנייה בהפועל תל אביב, שהייתה בעונת 2016/17 אשר בסופה ירדו האדומים לליגה הלאומית, שיש המשיך להפועל עכו ולמכבי פתח תקווה ולצערו נשר גם עם שתיהן לליגת המשנה. ב-2019, אחרי שלוש הופעות בלבד במדי קריית שמונה, הוא שיחק את משחקו האחרון, בו נפצע נגד מ.ס אשדוד.

ג'פרסון פרפאן, גל שיש
ג'פרסון פרפאן, גל שיש | Lars Baron / Staff
ז'אן מאקון, גל שיש
ז'אן מאקון, גל שיש | PHILIPPE DESMAZES / Staff

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי