רפאלוב: "ביום שבו לא ארצה להיות שחקן משמעותי, אפרוש מכדורגל"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | Photonews / Contributor

הישראלי בן ה-35 פתח בהרכב אנדלרכט לראשונה וכיכב עם שער ושני בישולים נגד לאצ'י: "עדיין יש בי את האש לשחק כל הזמן. אני מכבד את הבחירה של קומפני, אפשר להגיד שאני העוזר שלו בחדר ההלבשה"

(גודל טקסט)

לאחר שני משחקי ליגה שבהם הוא עלה מספסל וקבוצתו לא סיפקה את הסחורה, ליאור רפאלוב פתח אתמול (חמישי) לראשונה בהרכב אנדלרכט והוכיח שמקומו ב-11 של המאמן וינסנט קומפני. הישראלי בן ה-35 בישל פעמיים מנקודת הקרן וקינח עם שער בכורה שקבע 0:3 חלק לבלגים בחוץ נגד לאצ'י, בדרך הבטוחה לשלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג.

צפו בתקציר

רפאלוב נשאל בסיום האם הוא מאוכזב מדקות המשחק שלו: "אני מכבד את הבחירה של ויני (קומפני). הוא יודע מה אני מסוגל לתת, אבל יש כאן עוד שחקני התקפה טובים ואנחנו מנהלים את זה. אני עדיין מרגיש צעיר למרות שאני השחקן כי מבוגר בקבוצה. כשצריך אני צוחק עם החבר'ה ובמקרים אחרים אני יכול להיות קשוח. אפשר להגיד שאני העוזר של ויני בחדר ההלבשה".

"אני שמח שניצחנו. זו הפעם הראשונה שפתחתי ואני מרוצה מההופעה שלי", התייחס רפאלוב לניצחון וסיפר על צמד הבישולים: "אנחנו עובדים הרבה על מצבים נייחים והיום זה בא לידי ביטוי בצורה טובה. הצוות בטח מאושר, מגיע לו כל הכבוד. לא פחות מההרמה עצמה, חשוב שהשחקנים שנמצאים בתוך הרחבה יידעו לנוע בצורה טובה. אני לא אחשוף כאן את הסודות שלנו (צוחק)".

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | Photonews / Contributor

כשנשאל האם הוא הגיע לאנדרלכט כדי להיות שחקן מפתח, הישראלי לא היסס: "כמובן. ביום שלא ארצה להיות שחקן משמעותי עבור הקבוצה שלי, אפסיק לשחק כדורגל. הגעתי לאנדלרכט כדי להשפיע מחוץ למגרש עם הניסיון שלי, אבל גם במגרש עצמו. עדיין יש בי את האש להיות על הדשא כל הזמן, אך זו עונה ארוכה עם הרבה משחקים ואני יודע שלא אפתח בהרכב בכולם".

על כך שאנדרלכט פתחה את הליגה הבלגית עם נקודה משש: "אני מרגיש שהאוהדים רוצים תוצאות, אבל אסור לשכוח שיש לנו קבוצה חדשה. בקרוב נתחיל לנצח, זו שאלה של זמן. מד הלחץ? משלמים לנו טוב כדי להתמודד עם זה".

ליאור רפאלוב חוגג
ליאור רפאלוב חוגג | Photonews / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי