"אתם חושבים שמכבי חיפה לא מסוגלת לעשות דבר, אני לא"

בהולנד התאכזבו מהעובדה שפיינורד שבה מהמשחק נגד מכבי חיפה עם נקודה בלבד, אך המאמן ארנה סלוט הצהיר: "אני לא חושב שסלביה פראג ואוניון ברלין ינצחו פה 0:5. אם כן, תוכלו לרדוף אותי"

(גודל טקסט)

בפיינורד מסופקים מהנקודה שחזרו איתה להולנד מהמשחק בכרמל נגד מכבי חיפה, אבל בתקשורת ההולנדית היו מי שקיבלו את התיקו המאופס בישראל בהרבה פחות הבנה.

בתקשורת המקומית מצפים מפיינורד להעפיל מפסגת הבית והיו כלי תקשורת שסברו שלא הייתה אפשרות כזו שהקבוצה לא תשוב עם מלוא הנקודות מישראל, נגד היריבה מהדרג הרביעי: "השאלה הגדולה היא האם הקבוצה מרוטרדם איפשרה ליריבה הכי חלשה לגנוב נקודה, או שתיקו נגד אלופת ישראל בישראל זו תוצאה שמתקבלת על הדעת", תהו ב-AD וחזרו לתוצאות של הקבוצה בשנים האחרונות, כולל לביקורת הקשה שהיא ספגה בשנה שעברה אחרי 0:0 בקרואטיה נגד זינמו זאגרב.

בתום המשחק, כשהשאלה הזו הופנתה לעברו של המאמן ארנה סלוט, הוא השיב בצורה חד משמעית: "אני לא חושב שסלביה פראג ואוניון ברלין ינצחו פה 0:5. אם כן, תוכלו לרדוף אותי עם ההצהרה הזו".

ארנה סלוט
רחוק מלזלזל במכבי חיפה. מאמן פיינורד, ארנה סלוט | אימג'בנק GettyImages, ANP

בתקשורת ההולנדית אמנם הודו שפיינורד הוגרלה למעין "בית מוות", עם אלופת צ'כיה ונציגה מהבונדסליגה הגרמנית, ולצד האכזבה מהוצאה של פיינורד, אלופת ישראל גם זכתה למחמאות: "פיינורד שלטה במשחק, אבל מכבי חיפה הגיעה למצבים מסכנים והוכיחה שהיא לא קבוצה שרק מחכה שהזמן יעבור".

ביום ראשון פיינורד תתארח באיינדהובן אצל פ.סוו וערן זהבי במסגרת הליגה ההולנדית, וסלוט משוכנע שהמעידה בחיפה לא תפגע בהכנות: "אתם שואלים אם אני מאוכזב מהתוצאה? אני חושב שזו מילה גדולה מדי. בשבועות הבאים נדע עד כמה שווה הנקודה שלקחנו כאן – אם אתם חושבים שמכבי חיפה לא מסוגלת לעשות דבר, אז אנחנו רואים את המציאות אחרת. אני חושב שהתוצאה שהשגנו היא בסדר", סיכם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי