פריצה נבחר לשחקן השבוע, נציג לחיפה בנבחרת המחזור בקונפרנס

היתרון החזיק בדיוק ארבע דקות. פריצה חוגג | דני מרון

החלוץ הקרואטי של מכבי תל אביב, שכבש את השער הראשון בתולדות המפעל, זכה לכבוד באופ"א. באתר הנתונים "Sofascore" בחרו שני נציגים נוספים מליגת העל

(גודל טקסט)

המחזור הראשון וההיסטורי של הקונפרנס ליג הגיע רק אתמול (חמישי) לסיומו, יומיים אחרי שהנציגות הישראליות החלו את המסע שלהן בשלב הבתים, אבל עכשיו כבר ניתן לומר שהן בהחלט התעלו.

לאחר שנכלל ברשימת ארבעת המועמדים לתואר שחקן המחזור באתר הרשמי של אופ"א, החלוץ של מכבי תל אביב, סטיפה פריצה, זכה בתואר המכובד. הקרואטי כבש את השער הראשון וההיסטורי בתולדות המפעל בניצחון הצהובים 1:4 על אלשקרט, אבל הוא לא היחיד שזכה לכבוד.

שחקן מכבי חיפה בוגדן פלאניץ' מול שחקן פיינורד מרקוס פדרסן
זכה להכרה על יכולתו מול פיינורד. פלאניץ' | מאור אלקסלסי

באתר "SofaScore", השייך לאחת מחברות הנתונים והסטטיסטיקות הגדולות בעולם, פריצה שכבש וגם בישל לא היה הנציג היחיד מליגת העל שכיכב בנבחרת המחזור הראשון של הקונפרנס ליג, למעשה הוא אפילו לא היה השחקן עם הדירוג הגבוה ביותר. בעוד הקרואטי זכה לציון 8.2, לציון גבוה ממנו זכה חברו לקבוצה, דן ביטון שאמנם שיחק רק 45 דקות, אבל במהלכן הספיק לבשל פעמיים וגם להבקיע מהנקודה הלבנה.

שחקני מכבי תל אביב לואיס הרננדס, דן ביטון חוגגים
סוף סוף מביסים. דן ביטון והרננדס חוגגים | דני מרון

להוציא את מכבי תל אביב ששלחה שני נציגים להרכב, כמו קופנהאגן ו-ויטסה ההולנדית (שחסרה את אלי דסה), גם למכבי חיפה יש נציג ב-11 וזהו הבלם הסרבי בוגדן פלאניץ', שיחד עם חבריו הצליח לשמור על שער נקי ב-0:0 הביתי מול פיינורד ההולנדית.