אפליקציית Winner בסלולר המשודרגת, כל מה שחשוב לדעת!

חיבור ביומטרי, אופציות חיפוש מתקדמות ומתחם סטטיסטיקות משופר. אפליקציית טוטו. | עופר חג'יוב

הטוטו השיק לאחרונה אפליקציה משודרגת עם מגוון אפשרויות חדשות: כניסה לחשבון באמצעות זיהוי ביומטרי, אזור ייעודי ללקוחות התחנה, מתחם סטטיסטיקות משופר, המלצות של עיתונאי ספורט ועוד. אין סיכוי שתגיעו לא מוכנים למשחק הקרוב

(גודל טקסט)

לאחר תקופה לא פשוטה עם הגבלות באצטדיוני הכדורגל ובאולמות הכדורסל, האוהדים שבו לאחרונה למלא את היציעים, וכמה התגעגענו לראות את זה! בין אם מדובר באוהדים שרופים של מכבי, הפועל או בית"ר, או שמא דווקא בכאלה שמעדיפים לצפות במסי ורונאלדו מלהטטים בכדור בליגת האלופות, דבר אחד בטוח – אנחנו הישראלים מתים על ספורט.

מכל משחק אנו מתרגשים מחדש וחשוב לנו להיות מעודכנים בהכל: בהרכבים, בתוצאות ובחדשות, וכמובן לא לפספס אף שער. אך אין ספק כי הצפייה במשחקים הופכת למרגשת וחווייתית הרבה יותר, כאשר נשלח גם טופס Winner על המשחק, אם זה בתחנה או באמצעות הסלולר. כולנו רוצים לצאת ווינרים ולהראות לכולם כמה צדקנו, וגם להרוויח מזה.

אפליקציית Winner המשודרגת בסלולר– הופכת את שליחת הטפסים לקלה, מהירה ונוחה יותר וכוללת לראשונה גם אזור ייעודי ללקוחות התחנות | עופר חג'יוב

אז כדי שתהיו מוכנים תמיד למשחק הקרוב ולטופס הבא, בטוטו השיקו לאחרונה את אפליקציית Winner המשודרגת אשר מיועדת ללקוחות שמעדיפים לשלוח טפסים בבית או מהיציע אך לא רק להם אלא גם ללקוחות אשר שולחים טפסים בתחנות הטוטו. השיפורים יהפכו את השליחה להרבה יותר מהירה, קלה ונוחה. מוכנים, בואו ותראו על מה אנחנו מדברים:

השיפור הראשון הוא חיבור ביומטרי. לכולנו יש אין סוף של סיסמאות, ובטוטו פיתחו עבור הלקוחות שמעוניינים לשלוח טפסים דרך הנייד אפשרות כניסה לחשבון בעזרת טביעת אצבע או זיהוי פנים. ללא הקשה של סיסמאות. באופן מהיר ונוח – כך תוכלו לשלוח את הטופס שלכם כמה שיותר צמוד לשריקת הפתיחה.  

חידוש נוסף מגיע דווקא מכיוון מפתיע. באפליקציה המחודשת ישנו אזור ייעודי ללקוחות אשר נוהגים לשלוח Winner בתחנות. באזור החדש ניתן למצוא את רשימת התחרויות והניחוש הנכון כולל מספרי התחרויות כפי שיש לסמן בטופס, בנוסף ניתן לסרוק את הברקוד שמופיע בתחתית הקבלה ולבדוק האם מדובר בקבלה זוכה או שלא, לייצר טיוטה דיגיטלית לפני ששולחים בתחנה ולבדוק מה סכום הזכייה הצפוי בטופס והאם התחרויות מתאפשרות לשילוב יחד. יש לציין כי הכניסה לאזור התחנות לא כרוכה בפתיחת חשבון או הזנת אמצעי תשלום.

ומה עוד? בנוסף, היא מכילה מידע רחב וסטטיסטיקות על תחרויות ומשחקים מהליגות בארץ ובעולם, המלצות של פרשנים וכתבי ספורט מובילים, אופציות חיפוש וניווט מתקדמות, אפשרות לשיתוף ולהציג לחבר'ה את הניחוש שלכם ברשתות החברתיות או בווצאפ ועוד מגוון שיפורים.

האפליקציה זמינה להורדה ללקוחות אייפון בחנות ה- App store ולמשתמשי אנדרואיד משרתי הטוטו המאובטחים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי