מ"הישרדות VIP" לכדורגל הישראלי: אוהד בוזגלו חוזר לאמן

אוהד בוזגלו. היום הוא יכול לחייך
אוהד בוזגלו. היום הוא יכול לחייך | צילום: אודי ציטיאט

אחרי שלוש שנות הפסקה, בוזגלו ישוב לקווים כמאמן מכבי עירוני עמישב פתח תקוה: "זה הבית שלי, שם התחלתי את הקריירה". אחיו אלמוג בירך: "סומך עלייך שתראה לכולם את כל מה שאני למדתי ממך"

(גודל טקסט)

אנחנו שומעים עליו לאחרונה בעיקר בהקשר של חייו הפרטיים והסוערים וההשתתפות שלו בתוכנית הריאליטי "הישרדות VIP", אבל אוהד בוזגלו חזר אתמול (שבת) לכדורגל הישראלי כשמונה למאמן מכבי עירוני עמישב פתח תקוה מליגה ב'. בוזגלו הנרגש סיפר: "למעשה זה הבית שלי, שם התחלתי את הקריירה בליגה א'. אני חוזר לאחר שלוש שנים שלא אימנתי ולאחר 13 שנה שהייתי מאמן בוגרים מליגה ג' עד לליגה הלאומית".

עבור בוזגלו מדובר ב"סגירת מעגל מטורפת", היות ואימן במועדון בתחילת דרכו בשנת 2009 במשך שש עונות, וכעת ישוב לעמוד על הקווים, כפי שרצה והצהיר לא אחת לאחרונה. אחיו הצעיר, אלמוג בוזגלו מבני יהודה, פירגן לאחיו הבכור וכתב: "שמח בשבילך שאתה חוזר למגרשים, סומך עלייך שתראה לכולם את כל מה שאני למדתי ממך כששיחקתי תחתיך".

אוהד בוזגלו החל את דרכו כשחקן כדורגל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים, הקבוצה איתה מזוהה אביו, יעקב בוזגלו. בשנת 2001 חתם בוזגלו בהפועל לוד וקיבל הזדמנות ראשונה בבוגרים. בשנת 2006 חתם בוזגלו בעירוני אריאל אך בעקבות פציעה חוזרת בשריר הירך האחורי החליט לפרוש כעבור שנתיים בקבוצה.

לאחר ששוער הקבוצה קובי שאלו המליץ למנהל המקצועי של עירוני אריאל, הוחלט בקבוצה למנות את בוזגלו למאמן הקבוצה. בוזגלו רשם עם הקבוצה הישג חסר תקדים כשמהתחתית של הליגה הצליח להביא את הקבוצה למקום השלישי, מרחק משחק אחד מעלייה לליגה ב'. ב-2008 חתם בוזגלו בהפועל אורנית מליגה ג'. פברואר 2010 עזב בוזגלו את אורנית לטובת מכבי עמישב פתח תקווה שהסתבכה בתחתית ליגה א'. בוזגלו חולל מהפכה בסגל כשבין היתר הביא את אחיו אסי והצליח להשאיר את הקבוצה ליגה. כעת ישוב אוהד לאמן את עמישב בליגה ב'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי