"זה היה מפחיד, חשבתי שיקרה אסון": אוהד בוזגלו משחזר את רגעי החרדה

אוהד בוזגלו | עומר שפירא

מאמן עירוני עמישב פתח תקוה סיפר לספורט1 על האירוע המבהיל שבמהלכו גל בראל מהפועל קלנסואה איבד את ההכרה ("זה הרגיש כמו נצח") והבהיר: "לא צריך לפעול רק אחרי טרגדיה, אפשר למנוע אובדן"

(גודל טקסט)

בהלה גדולה בכדורגל הישראלי: אירוע מלחיץ מאוד נרשם במסגרת המחזור ה-11 של ליגה ב' דרום, כשבמהלך המשחק בין הפועל קלנסואה למכבי עירוני עמישב פתח תקוה, גל בראל, שחקנה של הקבוצה המארחת, צנח לכר הדשא ואיבד את ההכרה לאחר שעלה לכדור גובה עם בן בריגה.

בריגה הסביר שלא הייתה התנגשות ראשים, אלא שבראל נפל בצורה לא טובה. צוות של מד"א הגיע למקום אחרי דקות ארוכות ומי שמנע אסון הוא מנהל הקבוצה של עמישב שמנע מהשחקן לבלוע את הלשון. מאמן עמישב, אוהד בוזגלו, סיפר לספורט1 על רגעי החרדה: "זה הרגיש כמו נצח, הדקות שבהן השחקן היה מחוסר הכרה. לחשוב שכל הזמן הזה הוא לא נשם, זה מפחיד".

בוגר "הישרדות VIP" סיפר על התחושות: "הייתי בסערת רגשות מטורפת ובשלב מסוים חשבתי שיקרה אסון גדול. אני מאושר בטירוף שהשחקן ניצל והוא בסדר והסוף הזה הוא הכי טוב שיש". בוזגלו סבור שהמענה הרפואי בליגות הנמוכות, חייב להיות הרבה יותר יעיל: "אני חושב שכדי למנוע אסון עתידי, חייבים לתת יותר תשומת לב לכוחות הרפואיים במגרשי הכדורגל. לא צריך לפעול רק אחרי טרגדיה כשאפשר לצפות את העתיד ולמנוע מראש אובדן בנפש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי