עקב התפרצות הקורונה: הטוטו הוריד שני משחקים מטפסי ה-WINNER

play
שחקני מ.ס. אשדוד | לירון מולדובן
עוד תואר הלך: ברצלונה עפה מהגביע לאחר 3:2 דרמטי לאתלטיק בילבאו 03:21

המועצה להסדר ההימורים בספורט הודיעה כי המשחק בין בני סכנין למ.ס אשדוד הוצא מהטופס וכמוהו גם המפגש בין נאפולי לסלרנטינה. אילו משחקים נכנסו במקום?

(גודל טקסט)

שיאי התחלואה בקורונה, בעקבות וריאנט האומיקרון, לא פוסחים גם על שחקני ליגת העל בכדורגל. בימים האחרונים נרשמת התפשטות של המחלה בקרב שחקני מ.ס. אשדוד, שאמורה לשחק ביום ראשון בחוץ נגד בני סכנין (19:00, ספורט1), אלא שבקבוצה נערכים לאפשרות שיצטרכו לעלות עם שחקני נוער וזאת לאחר שאתמול (חמישי) העביר רן בן שמעון אימון ל-12 שחקנים בלבד.

כך או אחרת, לאור חשש מדחיית המשחק, הוחלט במועצה להסדר ההימורים בספורט שלא לקחת סיכונים והמשמעות היא שמשחקה של מ.ס אשדוד מול בני סכנין לא יכלל במשחקי ה-WINNER16, WINNER מחצית ומיליונר (טוטו תיקו).

במסגרת משחקי ה-WINNER16 ו- WINNER מחצית, יוחלף משחקן של מ.ס אשדוד ובני סכנין במשחק בין לאנס למארסיי מהליגה הצרפתית. במסגרת משחק הטוטו תיקו, "מיליונר", יחליף את משחקן של אשדוד מול סכנין משחקן של סרקל ברוז מול זולטה וארחם, מהליגה הבלגית הראשונה.

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים עם עטאא ג'אבר
שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים עם עטאא ג'אבר | שלומי גבאי

התפשטות הקורונה נותנת אותותיה גם בליגה האיטלקית כידוע, כאשר משחקה של נאפולי נגד סלרנטינה ירד גם הוא מטופס משחקי הטוטו-תיקו בעקבות המגיפה. במקומו ישולב המשחק מהליגה הפורטוגלית בין ויטוריה גימראייש לאשטוריל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי