יאחד בין הימין לשמאל? הג'וב החדש והמפתיע של פיני בלילי

בלילי עם חברי הכנסת שפע וסובה | פרטי, ספורט1

כוכב וסמל העבר של הפועל תל אביב התנדב לאמן את נבחרת הקט רגל של הכנסת שלאחרונה חידשה את הפעילות, ובמסגרת תפקידו הוא יאמן לא פחות מ-15 ח"כים וח"כיות: "באימון הראשון ביקשתי מכולם בלי פוליטיקה. בנט ולפיד? מקווה שיגיעו, בסוף כדורגל זה כיף"

(גודל טקסט)

נבחרת הקט רגל של כנסת ישראל קיימת מזה עשרות שנים, כאשר חבר הכנסת צחי הנגבי משמש כקפטן והשוער שלה מאז כניסתו לכנסת בשנת 1998. עקב הקורונה והקיבעון הפוליטי לא התאמנו בנבחרת כבר שנים, אך לאחרונה חידשו את הפעילות, ושחקן העבר והסמל של הפועל תל אביב, פיני בלילי, התנדב לאמן את נבחרת הכנסת דרך קבע. בקבוצה רשומים כבר 15 ח"כים וח"כיות, ביניהם: רם שפע, יואב קיש, ייבגני סובה, אופיר כץ, גדי יברקן, ולדימיר בליאק ועוד.

פנינו בלילי סיפר על ההגעה שלו לפוליטיקה: "אני שמח לקחת חלק בפרויקט הזה. אני מגיע נקי, בלי פוליטיקה ובלי נטייה של ימין ושמאל, במגרש משחקים כולם ביחד. הזמנתי גם חברי וגם חברות כנסת מכל המגזרים – כולם במגרש שווים. באימון הראשון ביקשתי מכולם שעה וחצי בלי פוליטיקה, וזה בדיוק מה שהיה. כולם היו עם כולם, לא משנה מאיזו מפלגה הגיעו, והייתה אווירה טובה. המטרה בסוף היא לבוא לשחק, ליהנות ולשים את הפוליטיקה בצד. אולי משם תבוא הישועה, שכל המלחמות ומה שאנחנו רואים מהצד בכנסת – אולי זה מה שיגרום לאיחוד של כולם יחד בשביל מטרה אחת משותפת".

מה עם ראש הממשלה, נפתלי בנט, גם הוא יגיע להתאמן אצלך? "לא יודע להגיד אם כן או לא אבל אם זה באמת יצליח ויחזיק מעמד ותהיה הרבה היענות, אני רוצה להאמין שבסוף כולם יגיעו. בנט, יאיר לפיד, אני לא יודע – אבל מקווה שיגיעו. בסוף כדורגל זה כיף, המטרה שלי היא שכולם יהנו וירגישו מאוחדים", הוסיף בלילי. 

קפטן הנבחרת, חבר הכנסת צחי הנגבי הוסיף: "האימון היחיד שקיימנו עד כה הדגיש את הרצינות של חברי הקבוצה, ופיני לוקח את העניין במסירות רבה. בעבר קיימנו מספר משחקים נגד קבוצות של פרלמנטים אחרים, למשל דרום קוריאה וגרמניה. אני מקווה ליזום מפגשים כאלה כשהקורונה תדעך וניתן יהיה להזמין אותם לארץ. עד אז נקיים משחקים בארץ נגד נבחרת התקשורת (הזדמנות מצוינת לנקמה מתוקה…), נגד ותיקי נבחרת ישראל, נגד נערים בפריפריה ועוד". 

פיני בלילי מעביר אימון לנבחרת הכנסת | פרטי, ספורט1
פיני בלילי עם חברי הכנסת המשחקים בקבוצת הקט רגל | פרטי, ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי