חוזר לארץ? אח של ערן זהבי הדליק את אוהדי מכבי תל אביב

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי מתקבל על ידי אוהדי מכבי תל אביב | ברני ארדוב

אחרי קבלת הפנים המדהימה באצטדיון בלומפילד, אבי זהבי ניסה להפעיל את הקהל סטייל פנרבחצ'ה, דן גלזר הצטרף למאמצים, ג'ורדי קרויף התלהב וגם שי זהבי התמוגגה: "מי שלא מבין מפסיד"

(גודל טקסט)

ערב מרגש עבר אתמול (חמישי) על ערן זהבי, שזכה לכבוד של מלכים מאוהדי מכבי תל אביב בסיום המשחק מול פ.ס.וו איינדהובן. החלוץ וקבוצתו העפילו לשמינית גמר הקונפרנס ליג לאחר 1:1 קשה ודרמטי בבלומפילד ו-1:2 בסיכום צמד המפגשים, אך מה שהוא בוודאי יזכור מהמפגש הכפול זו האהבה העצומה שהרעיף עליו הקהל הצהוב, ששר לו בקול גדול לפני ואחרי המשחק ביפו.

לאחר שריקת הסיום זהבי הנרגש זרק לעבור האוהדים בשער 11 את החולצה שלו. "ערב מרגש. תודה רבה על קבלת פנים מדהימה. אוהב אתכם בחזרה", כתב החלוץ בעמוד האינסטגרם שלו, לצד לב כחול ולב צהוב והוסיף סרטון מרגש שבו הקהל שר את שיר השחקן שלו בקול גדול. הפוסט של זהבי זכה לעשרות אלפי לייקים ולא מעט תגובות, שחלקן קראו לו "לחזור הביתה".

על רקע הדיווחים על חזרה אפשרית לקבוצה בה זכה בשלוש אליפויות והפך לחיית רחבה, אבי זהבי, אחיו של ערן, ניסה להדליק את הקהל הצהוב כשכתב בתגובה לפוסט: "אם יהיו פה מיליון לייקים…". אוהדי מכבי תל אביב כמובן יקוו שזה לא יסתיים כמו בפעם הקודמת שזהבי "התעסק" בלייקים, אז הוא כזכור לא הצטרף לפנרבחצ'ה למרות שאוהדיה עמדו ביעד העצום ש"הציב" להם.

מי שעוד מייחל לחזרתו של זהבי למכבי תל אביב הוא דן גלזר, קשר הצהובים, שכתב: "מחכים לך" וזכה גם הוא למאות לייקים. גם המנהל המקצועי לשעבר, ג'ורדי קרויף, התפעל מקבלת הפנים וכתב: "מדהים". אשתו של ערן, שי, שיתפה את הסרטון המרגש בסטורי שלה וכתבה לבעלה: "חיים שלי אתה יחיד ומיוחד, ומגיע לך לקבל את כל האהבה שבעולם. מי שלא מבין את זה מפסיד".

האוהדים קיבלו את החולצה. זהבי | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי