כדורגלן מת בתאונת דרכים, משפחתו הסכימה לתרום את איבריו

מ.ס. כפר קאסם נפרדת משחקנה לשעבר מיקדאד בדואי | אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של מ.ס. כפר קאסם

מיקדאד בדוי בן ה-23, שחקנה לשעבר של מ.ס. כפר קאסם מת מפצעיו בבית החולים בילינסון: "ההורים קיבלו החלטה אמיצה ואנושית"

(גודל טקסט)

משפחתו של שחקן הכדורגל מיקדאד בדוי בן ה -23, שנהרג בתאונת דרכים, הסכימה לתרום את איבריו למען הצלת חיים. המנוח גדל ושיחק במהלך הקריירה במ.ס. כפר קאסם, שנמצאת כיום בליגה הלאומית. הוא שיחק עם הקבוצה כשעוד שיחקה בליגה א' ועמה עלה לליגת המשנה. בשלוש השנים האחרונת שיחק בקבוצה אחרת מהכפר, הפועל כפר קאסם שועא שמשחקת בליגה ב'.

מיקדאד בדוי הגיע למרכז הרפואי בילינסון לאחר שנפצע בתאונת דרכים. הצוותים הרפואיים נלחמו על חייו, אולם לבסוף נאלצו לקבוע אצלו מוות מוחי. הנצלת האיברים וההשתלות יתבצעו הלילה (בין שלישי לרביעי) ובמהלך כל יום המחר.

קרוב משפחתו של המנוח עיסא ראזי: "ההורים של מקדאד קיבלו היום החלטה אמיצה ואנושית מהמעלה הראשונה. הם הסכימו לתרום את האיברים של המנוח מקדאד, משום שמעשה זה מציל חיי אדם. דת האיסלאם מכבדת חיי אדם וההורים שלמים עם ההחלטה שלהם, מאחר שהם מאמינים אמונה גדולה בפסוק בקוראן, שכל המחיה נפש אחת כאילו נתן חיים לעולם שלם".

עוד הוסיף ראזי: "המשפחה לא העמידה כל תנאי למי התרומה תלך, ללא שום הבדל בין דת גזע או מין. המטרה היחידה היא לתת חיים לאנשים אחרים ולדעת שחלק מהבן שלהם חי ונושם באדם אחר. יהי זכרו של מקדאד ברוך, אללה ירחמו".