ללכת על בטוח: 10 השחקנים הבולטים בליגת החלומות

יונתן כהן , סאן מנחם | ספורט1

שישה נציגים ממכבי חיפה, שניים בלבד ממכבי תל אביב ועוד אחד למכבי פתח תקווה ולהפועל באר שבע. הירשמו לליגת החלומות של ספורט1 לפני תום חלון החילופים ותוכלו לזכות בפרסים שווים בכל שבוע

(גודל טקסט)

בלעדי למשתמשי האפליקציה: היכנסו לליגת החלומות של ספורט1, הרכיבו קבוצה ותוכלו לזכות בפרס חדש בכל שבוע!

עוד לא פתחתם קבוצה בליגת החלומות של ספורט1? אף פעם לא מאוחר מדי. בכל שבוע יש לכם הזדמנות לנסות את מזלכם ולזכות בפרסים שווים במיוחד. החוקים פשוטים מאוד – לרשותכם תקציב של 125 מיליון שקלים לבניית הסגל של 15 שחקנים הכולל 11 בהרכב הפותח ועוד ארבעה מחליפים, שיוכלו לשרת אתכם למחזורים הקרובים – מעבר לכך אין כל הגבלה למערך בו תרצו לשחק ולמספר השחקנים באותה קבוצה.

בתור התחלה אנו נשים את הזרקור על עשרת השחקנים שהשיגו עד כה הכי הרבה נקודות בליגת החלומות (שיצא לדרך החל מהמחזור השמיני של ליגת העל) וחלקם הגדול צריך להיות בנבחרת של כל אחד מכם.

10. דולב חזיזה – מכבי חיפה (21 נקודות)

סטטיסטיקה: 3 שערים ו-2 בישולים
שווי: 10 מיליון
את עונת 2020/21 חזיזה לא פתח כפי שרצה, אבל בחודש האחרון הקשר המוכשר הפך לאחד משלושת השחקנים החשובים בהתקפת מכבי חיפה – לצד צ'רון שרי וניקיטה רוקאביצה – ואחד המסוכנים בליגה. מעבר לשלושת שעריו שנכבשו בארבעת המחזורים האחרונים, חזיזה מוביל את הליגה במסירות מפתח וניצב במקום הרביעי בבעיטות למסגרת ובדריבלים – יש על מי לסמוך.

דולב חזיזה כובש | מאור אלקסלסי

9. אלכסנדר פשיץ' – מכבי תל אביב (21 נקודות)

סטטיסטיקה: 3 שערים
שווי: 10 מיליון
מאז הגיע למכבי תל אביב, החלוץ הסרבי כובש שער אחד בשני משחקים וזה לא כולל כמובן את ההופעות באירופה. כעת לוח המשחקים של הצהובים אמור להיות נוח הרבה יותר, לאור סיום שלב הבתים של הליגה האירופית ואנו צפויים לראות את פשיץ' חד יותר ובעל כושר הבקעה מרשים אפילו יותר.

אלכסנדר פשיץ' | מאור אלקסלסי

8. אור בלוריאן – מכבי פתח תקווה (25 נקודות)

סטטיסטיקה: שער אחד
שווי: 6 מיליון
השחקן הזול ביותר מבין שחקני העשירייה הראשונה הוא בהחלט מישהו שכדאי להמר עליו. מאז תחילת העונה בלוריאן איבד את מקומו בהרכב המלאבסים רק פעם אחת, עזר לקבוצתו לשמור חמש פעמים על שער נקי וכשקבוצתו הפסידה לנתניה הבלם הצעיר כבש את שערו הראשון בליגת העל.

מרכוס דיניז, אור בלוריאן | ברני ארדוב

7. סינטיהו סלליך – הפועל באר שבע (25 נקודות)

סטטיסטיקה: שער אחד ו-4 בישולים
שווי: 10.5 מיליון
השער היחיד של סלליך בבאר שבע היה אי שם במחזור הראשון נגד מכבי נתניה בחודש אוגוסט, אבל בשבועות האחרונים הוא מתגלה כבשלן מקצועי. בארבעת המשחקים האחרונים שחקן הכנף בישל לרותם חטואל, ז'וסואה ועוד שניים לאנתוני וארן ולמרות שנעצר במחזור האחרון נגד חדרה, אין סיבה שלא ימשיך בכושר הנפלא נגד נועלת הטבלה הפועל תל אביב.

סינטיהו סלליך | דני מרון

6. ג'וש כהן – מכבי חיפה (26 נקודות)

סטטיסטיקה: 2 ספיגות, 4 משחקים ללא ספיגה ובישול אחד
שווי: 8.5 מיליון
עד לא מזמן ג'וש כהן ירד לספסל של ברק בכר וצפה בעומרי גלזר מוציא שמונה מכדורים מהרשת בארבעה משחקים, אך ברגע ששב להרכב הראשון מכבי חיפה לא ספגה. מאז תחילת העונה הישראלי-אמריקאי ספג שני שערים בלבד, אבל מה שמבדיל אותו מהיתר הוא הבישול לשרי ב-0:3 על סכנין. כמובן ששוער לא יכול להישען על נתונים התקפיים, אבל על יציבות בהגנה דווקא כן.

ג'וש כהן | לילך וייס

5. עופרי ארד – מכבי חיפה (26 נקודות)

סטטיסטיקה: שער אחד
שווי: 8 מיליון
לאור הריצה ההגנתית המוצלחת של מכבי חיפה, בלם נבחרת ישראל זוכה לניקוד גבוה. נגד הפועל כפר סבא הבקיע את שערו היחיד העונה, אבל באותו משחק כבש שער עצמי. לזכותו ייאמר שמאז מכבי חיפה לא ספגה ולארד יש חלק לא קטן בכך.

עופרי ארד | אריאל שלום

4. בוגדן פלאניץ' – מכבי חיפה (27 נקודות)

סטטיסטיקה: 0 שערים
שווי: 8.5 מיליון
אולי היכולת עד כה לא מרשימה במיוחד, אבל גם הסרבי מרוויח לא מעט נקודות זכות בעקבות הרצף המרשים של מכבי חיפה. יחד עם זאת, אי אפשר לומר שהוא נהנה מההפקר – פלאניץ' נמצא במקום השני בליגה (אחרי ג'ונתן סיסה) בבלימת בעיטות לעבר לשער ומאז שערך את הבכורה בירוק, הוא לא ירד מכר הדשא.

בוגדן פלאניץ' | מאור אלקסלסי

3. רז מאיר – מכבי חיפה (27 נקודות)

סטטיסטיקה: 0 שערים ו-2 בישולים
שווי: 7 מיליון
מאז ההפסד בדרבי החיפאי, רז מאיר תפס את מקומו של ארנסט מאבוקה בהרכב והיה אחד הגורמים למהפך בחלק ההגנתי. מעבר ליציבות בחלק האחורי, מאיר נמצא בראש טבלת הבישולים של שחקני ההגנה בליגה וזה רק עם חמש הופעות בלבד. אם ימשיך בכושר הנוכחי, השחקן בן ה-24 יהיה אחת ההפתעות הנעימות של השנה.

רז מאיר | מאור אלקסלסי

2. סאן מנחם – מכבי חיפה (27 נקודות)

סטטיסטיקה: שער אחד ובישול אחד
שווי: 8 מיליון
מבין כל שחקני ההגנה בירוק, מקומו של סאן מנחם הכי פחות בטוח, בעקבות חזרתו של טאלב טואטחה למועדון, אבל דווקא מאז מנחם הפך לבולט ביותר בחולייה האחורית. זה לא רק השער הנפלא נגד סכנין, מנחם איים לשער, סיפק מסירות מפתח וחילץ בחצי היריבה יותר מכל שחקן הגנה אחר במכבי חיפה. בינתיים קשה לראות את בכר מוריד אותו לספסל.

סאן מנחם | מאור אלקסלסי

1. יונתן כהן – מכבי תל אביב (33 נקודות)

סטטיסטיקה: 7 שערים ו-3 בישולים
שווי: 14.5 מיליון
אחרי רצף של חמישה שחקני מכבי חיפה, הגיע הזמן לסגור את הרשימה עם שחקן מהאלופה. יונתן כהן הוא אחד השחקנים הכי יקרים בליגת החלומות (אחרי ז'וסואה וניקיטה רוקאביצה), אבל במקרה שלו, ההשקעה משתלמת. רק רוקאביצה כבש ובעט יותר פעמים לכיוון השער ממנו ויתרה מכך, נמצא במקום הרביעי במסירות מפתח מדויקות. עם תפוקה של למעלה מ-50 אחוז משערי מכבי תל אביב בליגה, יונתן כהן שוב הפך למוציא לפועל העיקרי של מכבי תל אביב ואם ימשיך כך, הוא יסיים את העונה עם מספרים מרשימים אפילו יותר מאלו של שנה שעברה.

יונתן כהן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי