השקעה חכמה: חמש 'הגניבות' של השבוע לליגת החלומות

שון גולדברג , יוג'ין אנסה | ספורט1

התקציב הולך להיגמר ואתם לא יודעים את מי להכניס לנבחרת שלכם? כל ההמלצות לקראת פתיחת המחזור ה-11 של ליגת העל. הירשמו לליגת החלומות של ספורט1 לפני תום חלון החילופים ותוכלו לזכות בפרסים שווים בכל שבוע

(גודל טקסט)

בלעדי למשתמשי האפליקציה: היכנסו לליגת החלומות של ספורט1, הרכיבו קבוצה ותוכלו לזכות בפרס חדש בכל שבוע!

עוד לא פתחתם קבוצה בליגת החלומות של ספורט1? אף פעם לא מאוחר מדי. בכל שבוע יש לכם הזדמנות לנסות את מזלכם ולזכות בפרסים שווים במיוחד. החוקים פשוטים מאוד – לרשותכם תקציב של 125 מיליון שקלים לבניית הסגל של 15 שחקנים הכולל 11 בהרכב הפותח ועוד ארבעה מחליפים, שיוכלו לשרת אתכם למחזורים הקרובים – מעבר לכך אין כל הגבלה למערך בו תרצו לשחק ולמספר השחקנים באותה קבוצה.

לפני כל מחזור, נציע לכם מספר שחקנים שכדאי לשים לב אליהם – כאלו שאולי שווים פחות במחיר ואולי עד כה לא שמתם לב אליהם, אך עשויים להניב לכם לא מעט נקודות בשבועות הקרובים.

שון גולדברג (מגן שמאלי) – הפועל באר שבע

שווי: 7 מיליון
בראשון (20:00 שידור ישיר בספורט1) הפועל באר שבע תתארח אצל נועלת הטבלה ובעלת ההתקפה הדלה בליגה, הפועל תל אביב, וזה הזמן המתאים להכניס שחקני הגנה מבירת הנגב. מי שנחשב למנייה בטוחה עבור המאמן יוסי אבוקסיס הוא המגן שון גולדברג. לכן הכנסתו להרכב תבטיח כמעט לחלוטין מספר נקודות גבוה מאוד ביחס לשווי שלו ואולי אף ירשום את הבישול השני שלו העונה.

שון גולדברג | אודי ציטיאט

אביב אברהם (קשר) – מכבי נתניה

שווי: 7 מיליון
מכבי נתניה, ההתקפה השנייה בטיבה בליגה, תצא למשחק חוץ מול בני יהודה ביום שבת (18:30, שידור ישיר בספורט3). הקבוצה של ריימונד אטוולד צפויה לחשוב קודם כל התקפה והדבר לא יפתיע אף אחד אם תשמור על הממוצע של שני כיבושים למשחק ואף תעבור אותו. למרות זאת, כנראה שאביב אברהם הוא לא השם הראשון שיקפוץ לכם לראש כשתבחרו את ההרכב, אבל הוא בהחלט יכול לספק הרבה נקודות ולא בעלות גבוהה במיוחד. נגד מכבי פתח תקווה לפני פחות משבוע, הקשר הצטיין עם שער ובישול ונגד הקבוצה משכונת התקווה הוא יוכל לבוא לידי ביטוי דרך בעיטות מרחוק ומסירות מסוכנות לעומק.

אביב אברהם | ברני ארדוב

כרם ג'אבר (מגן ימני) – מכבי נתניה

שווי: 6 מיליון
נשארים בנתניה אך יורדים להגנה. זה נכון שהכדורגל ההתקפי של נתניה מוביל לסיכונים רבים וגם לספיגת שערים, אך נגד בני יהודה, שכבשה גול אחד בלבד בשלושת המחזורים האחרונים, יהיה נכון להמר גם על שחקן הגנה. ג'אבר שהשתחל ל-11 של היהלומים בשבועות האחרונים, עולה רק 6 מיליון, הזול מבין שחקני ההרכב הראשון וההשקעה בו צפויה להשתלם בטווח הארוך.

כארם ג'אבר | ברני ארדוב

גוסטבו מרמנטיני (חלוץ) – הפועל חדרה

שווי: 7 מיליון
מהרגע הראשון היה ניתן להבחין בכישרון של שחקן ההתקפה הברזילאי, גם כשלא הלך לחדרה בליגה ולאחרונה גם המספרים הגיעו. שלושה בישולים הפסיק לרשום מרמנטיני ובניצחון על בני יהודה, הבקיע את שער הבכורה בישראל. ביום שבת (17:20) תפגוש חדרה את אשדוד, שצפויה לעלות בהרכב התקפי ולאפשר למרמנטיני להיכנס לשטחים מסוכנים ולייצר מצבי הבקעה.

גוסטבו מרמנטיני חוגג עם שחקני הפועל חדרה | שלומי גבאי

יוג'ין אנסה (חלוץ) – קריית שמונה

שווי: 7.5 מיליון
קריית שמונה שעד לא מזמן נותרה היחידה שלא הפסידה בליגה, איבדה גובה בעקבות רצף משחקים מאכזב וחוסר גיוון בחלק הקדמי. מלך שעריה, לוסיו, בינתיים סוחב את הקבוצה על גבו, אבל יוג'ין אנסה משמעותי לא פחות עבור משחק ההתקפה של הצפוניים. חלוץ נבחרת גאנה אמנם כבש רק פעמיים העונה, אבל הוא מסכן את שער היריבה יותר מכל שחקן אחר של קריית שמונה ואין דרך טובה יותר לפרוץ את הסכר ולשפר את המספרים נגד ההגנה החלשה בליגה, בני סכנין, שתתמודד מול קבוצתו של קובי רפואה ביום ראשון הקרוב (19:00).

יוג'ין אנסה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי