השקעה חכמה: ההמלצות השבועיות לליגת החלומות

ירדן שועה חוגג | דני מרון

התקציב הולך להיגמר ואתם לא יודעים את מי להכניס לנבחרת שלכם? כל ההמלצות לקראת פתיחת המחזור ה-16 של ליגת העל. הירשמו לליגת החלומות של ספורט1 לפני תום חלון החילופים ותוכלו לזכות בפרסים שווים בכל שבוע

(גודל טקסט)

בלעדי למשתמשי האפליקציה: היכנסו לליגת החלומות של ספורט1, הרכיבו קבוצה ותוכלו לזכות בפרס חדש בכל שבוע!

עוד לא פתחתם קבוצה בליגת החלומות של ספורט1? אף פעם לא מאוחר מדי. בכל שבוע יש לכם הזדמנות לנסות את מזלכם ולזכות בפרסים שווים במיוחד. החוקים פשוטים מאוד – לרשותכם תקציב של 125 מיליון שקלים לבניית הסגל של 15 שחקנים הכולל 11 בהרכב הפותח ועוד ארבעה מחליפים, שיוכלו לשרת אתכם למחזורים הקרובים – מעבר לכך אין כל הגבלה למערך בו תרצו לשחק ולמספר השחקנים באותה קבוצה.

בכל סוף שבוע, נציע לכם מספר שחקנים שכדאי לשים לב אליהם – כאלו שאולי שווים פחות במחיר ועד כה לא שמתם לב אליהם, אך עשויים להניב לכם לא מעט נקודות בשבועות הקרובים.

דניאל טננבאום (מכבי תל אביב) – שוער

מחיר: 9 מיליון

הצבתו של הישראלי-ברזילאי בנבחרת של ליגת החלומות נראתה בעונה שעברה כמובנת מאליה, אבל תחת גאורגיוס דוניס טננבאום שמר על שמר נקי ארבע פעמים בלבד והוציא לא פחות מ-15 כדורים מהרשת ב-11 משחקים. הסיפור השתנה מאז שפטריק ואן לוון עומד על הקווים, בזכות שלושה ניצחונות ועוד ארבעה משחקים ללא ספיגה. מעבר לכך, בזמן הפגרה אנדרה ג'ראלדש חזר למועדון וזה נראה כמו עוד צעד לתחיית הגנת הברזל של עונת 2019/20.

דניאל טננבאום | אריאל שלום

חנן ממן (הפועל חיפה) – קשר התקפי

מחיר: 7.5 מיליון

אחרי שתי עונות מגומגמות בהפועל באר שבע ובבית"ר ירושלים, חנן ממן חזר לקבוצת נעוריו ושוב נראה כמו אחד הקשרים הטובים בליגה. חמישה שערים הספיק לכבוש העונה במדי הפועל חיפה כולל צמד מרהיב ב-3:3 נגד בית"ר ירושלים. עוד סיבה להציב את הקשר בהרכב היא שמעבר לכושר המשחק והמחיר הנמוך יחסית הניתן לרכוש אותו, לממן ולהפועל חיפה מחכה יריבה נוחה בדמותה של נועלת הטבלה הפועל תל אביב וזוהי הזדמנות מצוינת עבורו לרשום את השער השישי או את הבישול הראשון בליגה.

חנן ממן | מאור אלקסלסי

אושר דוידה (הפועל תל אביב) – חלוץ

מחיר: 6 מיליון

רק לפני מספר רגעים פקפקנו במעט בנועלת הטבלה שבנוסף מחזיקה גם בתואר הלא מחמיא "ההתקפה החלשה בליגה", אבל אם יש שחקן שיכול לחלץ את הפועל תל אביב מעל הקו האדום (עד ששחקני הרכש יתאקלמו) הוא אושר דוידה. החלוץ בן ה-19 ניחן במהירות וכוח מתפרץ יוצאי דופן, כאלה שאנחנו לא רגילים לראות בכדורגל הישראלי, ואם היה מעט יותר מרוכז, דוידה היה כובש בשלב הזה של העונה הרבה יותר משני שערים. בנוסף, יריבתה הבאה הפועל חיפה, סובלת מבעיות בחלק האחורי ורושמת את ההגנה השנייה החלשה בליגה. לכן השקעה זעומה של 6 מיליון עשויה להניב לא מעט נקודות במחזור הקרוב.

אושר דוידה | אריאל שלום

ירדן שועה (בית"ר ירושלים) – חלוץ

מחיר: 9 מיליון

החלוץ המושמץ מזכיר במשחקים האחרונים את ירדן שועה של בני יהודה, ממנו כל אוהד כדורגל התלהב בכל שבוע מחדש עד שנמכר למכבי חיפה. הפתיחה בבית"ר לא הייתה טובה ואת שערו הראשון מצא רק במשחקו השביעי בקבוצה מהבירה, אך מאז שועה נראה משוחרר יותר וגם המספרים מתחילים לבוא. שלושה שערים ושני בישולים נפלאים סיפק החלוץ בן ה-21 עד הפגרה ואם יחזור באותו כושר, הוא עשוי לעזור לקבוצתו ולנבחרת שלכם להשיג נקודות נוספות במגרש הצפוני מול קריית שמונה.

ירדן שועה | מאור אלקסלסי

מרשל אודה (הפועל חדרה) – חלוץ

מחיר: 6.5 מיליון

ייתכן מאוד שאודה כבר נמצא בהרכב של רובכם. רק שישה שחקנים (כולל יונס מלדה שעזב לגנט) כבשו העונה יותר מהחלוץ הניגרי הנפלא של הפועל חדרה, אשר ניתן לרכוש במחיר מציאה של 6.5 מיליון. עם כל זאת, מונח בימים אלו סימן שאלה גדול כלפי אודה, שלא מצא את הרשת בשבעת המשחקים האחרונים, נתון מדאיג נוסף הוא שחמשת השערים שלו העונה מתפרסים על פני שלושה משחקים בלבד. כדאי לתת לו הזדמנות נוספת נגד הפועל באר שבע, אך אם יציג עוד משחק חלש ייתכן שהגיע הזמן לשים בנבחרת שלכם חלוץ אחר.

אונריודה אודה מרשל | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי