השקעה חכמה: ההמלצות השבועיות לליגת החלומות

גודסוויי דוניו | מאור אלקסלסי

התקציב הולך להיגמר ואתם לא יודעים את מי להכניס לנבחרת שלכם? כל ההמלצות לקראת פתיחת המחזור ה-21 של ליגת העל. הירשמו לליגת החלומות של ספורט1 לפני תום חלון החילופים ותוכלו לזכות בפרסים שווים בכל שבוע

(גודל טקסט)

בלעדי למשתמשי האפליקציה: היכנסו לליגת החלומות של ספורט1, הרכיבו קבוצה ותוכלו לזכות בפרס חדש בכל שבוע!

עוד לא פתחתם קבוצה בליגת החלומות של ספורט1? אף פעם לא מאוחר מדי. בכל שבוע יש לכם הזדמנות לנסות את מזלכם ולזכות בפרסים שווים במיוחד. החוקים פשוטים מאוד – לרשותכם תקציב של 125 מיליון שקלים לבניית הסגל של 15 שחקנים הכולל 11 בהרכב הפותח ועוד ארבעה מחליפים, שיוכלו לשרת אתכם למחזורים הקרובים – מעבר לכך אין כל הגבלה למערך בו תרצו לשחק ולמספר השחקנים באותה קבוצה.

בכל סוף שבוע, נציע לכם מספר שחקנים שכדאי לשים לב אליהם – כאלו שאולי שווים פחות במחיר ועד כה לא שמתם לב אליהם, אך עשויים להניב לכם לא מעט נקודות בשבועות הקרובים.

דניאל פלשר (בלם) – מכבי פתח תקווה

מחיר: 5.5 מיליון

הבלם בן ה-23 תפס במחזורים האחרונים את המקום בהרכב לצד אור בלוריאן במרכז ההגנה והוא אחד השחקנים הזולים ביותר שיכולים להניב תפוקה גדולה מאוד לנבחרת שלכם. עם זאת, יש לציין כי פתח תקווה ספגה בחמשת משחקיה האחרונים והכנסתו להרכב מלווה בסיכון לא קטן, אבל מול חדרה מהתחתית, שכובשת בממוצע פחות משער למשחק, ייתכן מאוד שהקבוצה של גיא לוזון תשמור על שער נקי ופלשר ייזכה לכמות נקודות גבוהה מאוד.

דניאל פלשר
דניאל פלשר | אודי ציטיאט

טום בן זקן (מגן ימני) – מ.ס. אשדוד

מחיר: 7 מיליון

אם נתעלם לרגע מהמעידה נגד מכבי נתניה, אשדוד מצליחה לרשום על שער נקי בשלושה מתוך ארבעת משחקיה האחרונים ומחזיקה בהגנה השלישית בטיבה בליגה בצוותא עם מכבי פתח תקווה. בן זקן, הקפטן של אשדוד, הוא אחד השחקנים הקבועים בהרכב של רן בן שמעון ולמרות שנחשב להגנתי יותר מקמהאני מונטרי מהצד השמאלי, לבן זקן יש כבר שני בישולים העונה ולוקח לא אחת את המצבים הנייחים בקבוצה. בשבת (18:45, שידור ישיר בספורט3), אשדוד תפגוש את סכנין המחזיקה בהגנה ובהתקפה החלשות בליגה והיא צפויה לנצח אותה בקלות מבלי להוציא כדור מהרשת.

טום בן זקן | דני מרון

בן ביטון (מגן ימני) – הפועל תל אביב

מחיר: 7 מיליון

המהפכה שניר קלינגר ביצע בסגל של הפועל תל אביב הייתה בעיקר בחלק הקדמי, אבל אחד השחקנים המשפיעים ביותר של האדומים בחודש האחרון הוא דווקא שחקן הגנה. ביטון, שהיה שחקן שולי במכבי תל אביב של גאורגיוס דוניס, מזכיר מדוע היה עד לא מזמן בסגל נבחרת ישראל. המגן בן ה-30 מוסיף המון ניסיון ושקט להפועל תל אביב ובינתיים לא רשם הפסד ליגה אחד בקבוצת נעוריו. האם זה יימשך בשני (20:15, שידור ישיר בספורט1) גם נגד בני יהודה?

בן ביטון | אריאל שלום

סאקו טורה (קשר) – קריית שמונה

מחיר: 6.5 מיליון

הקשר הגמבי המשתייך לסגל של מכבי חיפה עדיין לא מצא את הרשת בקבוצה הצפונית, אבל הוא אחד השחקנים החשובים בקבוצה של קובי רפואה. טורה מוביל את הצפוניים במסירות מפתח, בדריבלים מוצלחים ובבישולים ובנוסף נמצא גבוה כמעט בכל מדד התקפי. בתיקו מול הפועל תל אביב סיפק את הבישול השלישי שלו העונה וכעת הוא יקווה לכבוש לראשונה העונה נגד מכבי נתניה.

סאקו טורה | דני מרון

גודסוואי דוניו (חלוץ) – מכבי חיפה

מחיר: 7.5 מיליון

הוא לא החלוץ הפותח שברק בכר היה רוצה לראות בשלב הזה של העונה, אבל דוניו שוב הוכיח שאין דבר כזה ואקום בכדורגל, במיוחד כשמדובר על קבוצת ההתקפה הטובה בליגה. אמנם יש לגנאי שני שערים בלבד אך הוא מחזיק בממוצע מרשים של כיבוש כל 145 דקות, לצורך הדוגמה צ'רון שרי שנמצא במקום השני בטבלת הכובשים של חיפה מוצא את הרשת כל 312 דקות ונמצא בבצורת של שישה משחקים ללא כיבוש. נגד הפועל חיפה דוניו כבש השער שהבטיח את הניצחון בדרבי והראה למאמנו כי הוא ראוי להיות החלוץ הפותח, לפחות עד שניקיטה רוקאביצה יחזור מפציעה ומוחמד עוואד ישוב לכושר משחק מלא.

גודסוויי דוניו, דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי