באתי לעזרת חבר: מי הצמדים הכי יעילים בליגת העל?

רגע לפני שאתם בונים את הנבחרת שלכם, היכנסו לרשימה המלאה ואולי תקבלו רווח כפול על כל כיבוש. הירשמו לליגת החלומות של ספורט1 לפני תום חלון החילופים ותוכלו לזכות בפרסים שווים בכל שבוע

(גודל טקסט)

בלעדי למשתמשי האפליקציה: היכנסו לליגת החלומות של ספורט1, הרכיבו קבוצה ותוכלו לזכות בפרס חדש בכל שבוע!

עוד לא פתחתם קבוצה בליגת החלומות של ספורט1? אף פעם לא מאוחר מדי. בכל שבוע יש לכם הזדמנות לנסות את מזלכם ולזכות בפרסים שווים במיוחד. החוקים פשוטים מאוד – לרשותכם תקציב של 125 מיליון שקלים לבניית הסגל של 15 שחקנים הכולל 11 בהרכב הפותח ועוד ארבעה מחליפים, שיוכלו לשרת אתכם למחזורים הקרובים – מעבר לכך אין כל הגבלה למערך בו תרצו לשחק ולמספר השחקנים באותה קבוצה.

לקראת המחזור הקרוב נתמקד בצמדים המסוכנים ביותר בליגת העל. אין הכוונה לחיבור השערים והבישולים של שני השחקנים הפוריים בכל קבוצה, אלא על צמדי השחקנים שרשומים על הכי הרבה שערים משותפים מתחילת העונה.

מוטי ברשצקי ואוסאמה חלאילה (בני סכנין)

שערים משותפים: 3

שני שחקני ההתקפה של סכנין לא ממש פוגעים בתקופה האחרונה, אך בסיבוב הראשון של הליגה השילוב ביניהם הניב שלושה שערים משותפים בתשעת המחזורים הראשונים. דווקא חאלילה בישל לברשצקי שניים מתוך שלושת השערים נגד הפועל באר שבע והפועל חיפה, בעוד הקשר סידר לחלוץ את הכיבוש השני מול באר שבע ב-2:2 הדרמטי בטדי.

מוטי ברשצקי, אוסאמה חלאיילה, איקוום אוטין | ברני ארדוב

 

וויליאם אגאדה וחנן ממן (הפועל חיפה)

שערים משותפים: 3

בסך הכל השניים שיתפו פעולה על המגרש לאורך 543 דקות בלבד, אך בינתיים מייצרים לקבוצה של חיים סילבס כיבוש משותף אחד לשני משחקים בממוצע. זה התחיל בפתיחת הסיבוב השני כאשר הניגרי מצא את ממן בצ'יפ אלגנטי ב-3:3 נגד בית"ר ירושלים, המשיך עם הרמה נפלאה של הקשר לאגאדה, שהכניע בנגיחה את אריק ינקו בהפסד למכבי פתח תקווה ומול בני יהודה, החלוץ נעזר ברגלו של פאדי נג'אר כדי לכבוש לאחר מסירת אומן של ממן. מאז אגאדה הבקיע גול נוסף, אבל נעזר דווקא ברוסלן ברסקי.

חנן ממן, וויליאם אגאדה | ברני ארדוב‎

תאי בריבו וליאל עבדה (מכבי פתח תקווה)

שערים משותפים: 3

שני הכישרונות ממחלקת הנוער של המלאבסים כבשו בסך הכל העונה 11 שערי ליגה ואחראים באופן בלעדי על כ-57 אחוזים מהכיבושים של מכבי פתח תקווה העונה. עבדה בישל פעמיים לבריבו בניצחונות על הפועל חיפה והפועל באר שבע, בריבו לעומת זאת סידר לשחקן הכנף את בישולו היחיד העונה דווקא בהפסד 3:2 למכבי נתניה.

ליאל עבדה, תאי בריבו | דני מרון

אנתוני וארן וסינטיהו סלליך (הפועל באר שבע)

שערים משותפים: 3

אלו בטח לא שני השחקנים הראשונים שעולים לכם לראש כשאתם חושבים על החלק הקדמי של הפועל שבע, אבל דווקא שני הרג'קטים ממכבי חיפה ובית"ר ירושלים מייצרים שער משותף כל 169 דקות. במחזור הפתיחה במכבי נתניה סלליך כבש בתום מתפרצת אדירה של החלוץ וכעבור כמעט סיבוב שלם, במשחק הבית נגד קריית שמונה, הקשר מצא את וארן עם שני כדורי רוחב מדויקים שהסתיימו ברשת.

סינטיהו סלליך, אנתוני וארן | דני מרון

קוואן פרייטר וחן עזרא (מכבי נתניה)

שערים משותפים: 4

החלוץ הג'מייקני שהשתלב במהרה בכדורגל הישראלי, צריך להודות קודם כל לעזרא, שסידר לו לא פחות משלושה בישולים העונה. נגד הפועל חיפה במחזור השישי שחקן הכנף מצא בכדור עומק חכם את פרייטר שכבש בנגיעה רכה בשמאל, את הגנת מכבי תל אביב חדר החלוץ ללא קושי לאחר שקיבל מסירה מעזרא, ומול כפר סבא ביטל הקשר לחלוטין את קו ההגנה במסירה ולפרייטר נותר רק לסיים בצ'יפ. הפעם היחידה שעזרא נהנה מכישורי המסירה של פרייטר הייתה בדוחא עם שער ניצחון על סכנין.

שחקני מכבי נתניה חוגגים | ברני ארדוב

יונתן כהן ודן ביטון 4 (מכבי תל אביב)

שערים משותפים: 4

מצד אחד השילוב בין השניים נראה הגיוני לחלוטין, דן ביטון מוביל את טבלת הבישולים של הליגה ורק ניקיטה רוקאביצה כבש העונה יותר מיונתן כהן, אך מצד שני השניים לא שיתפו פעולה יתר על המידה ולמעשה הם די באים אחד על חשבון השני בחלק מהמשחקים. ההופעה המשותפת הטובה ביותר שלהם הייתה ללא ספק ב-0:3 על כפר סבא, אז כהן מצא את ביטון חופשי במרכז הרחבה על סף המחצית וזה החזיר לו בדקה ה-54 עם קרן מדויקת. מול נתניה ביטון הקפיץ לכהן שקבע 2:2 מאוחר בנגיחה ובדרבי התל אביבי הצמד היה אחראי על השער הרביעי בתוספת הזמן, גם הפעם אחרי בישול של ביטון, אלא שמאז השניים לא שיחקו יחדיו.

יונתן כהן, דן ביטון | דני מרון

ניקיטה רוקאביצה וצ'רון שרי (מכבי חיפה)

שערים משותפים: 5

למרות שהפער בטבלה הצטמצם עד לשתי נקודות, מכבי חיפה ממשיכה לשלוט כמעט בכל פרמטר התקפי, בעיקר הודות לחלוץ האוסטרלי שמוביל בגאון את טבלת הכיבושים בליגה, אך גם לשרי יש חלק לא קטן בכך. למעשה כל ארבעת הבישולים של ההולנדי הגיעו לרוקאביצה, שבעזרתם כבש ב-2:2 מול מכבי תל אביב, וכן בניצחונות על בית"ר ירושלים, קריית שמונה ומכבי פתח תקווה. מנגד גם הבישול היחיד של רוקאביצה העונה היה לשרי באותו תיקו בסמי עופר מול האלופה במחזור הרביעי. עם כל זאת יש לציין שעוד לפני הפציעה של רוקאביצה ותוצאות הקורונה החיוביות של החלוץ ולאחר מכן גם של שרי, חלה נסיגה גדולה בשיתוף הפעולה של השניים שלא רשמו שער משותף בשנת 2021. כל עוד ברק בכר ירצה להמשיך להוביל בבטחה בטבלה הוא יהיה חייב להחזיר את הצמד הכי מסוכן בליגה למסלולו הטבעי.

צ'רון שרי, ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי