ליגת החלומות: 10 שחקני הליגה הפופולאריים ביותר – מי נשאר בחוץ?

אין הפתעות במקומות הראשונים, יש הפתעות ברשימה כולה | יחצ

לאחר פתיחת ההרשמה לליגת החלומות הרשמית של וואלה! ספורט וספורט1, יש לנו את עשרת שחקני ליגת העל המובילים את רשימת הבחירות. מי נשאר בחוץ? יש לא מעט הפתעות

(גודל טקסט)
פנטזי 2022
אין הפתעות במקומות הראשונים, יש הפתעות ברשימה כולה | יחצ

ליגת החלומות הרשמית של וואלה! וספורט1 יצאה לדרך, ואנחנו מציגים לכם את רשימת עשרת השחקנים הפופולאריים שנבחרו ביממה הראשונה של ההרשמה. צפוי? לא בדיוק, כי יש לא מעט הפתעות.

קצת לפני כן, זה הזמן להזכיר לכם – בליגת החלומות הרשמית העונה הזוכים יתפנקו בפרסים מטורפים – רכב חדש, טיסות למשחקים בחו"ל, חופשות בארץ, Xbox ועוד המון פרסים שווים. זה הזמן להרכיב נבחרת, לפתוח ליגה, להזמין את החברים ולתת בראש כמו שרק אתם יודעים – חוקי המשחק ורשימת הפרסים כאן.

בלי עיכוב מיותר נוסף, אלפי נבחרות הוקמו ביממה הראשונה בלבד, וזה בדיוק הרגע להבין מה הלך הרוח ברחובות – הנה רשימת עשרת שחקני הליגה הפופולאריים שנבחרו על ידי אלפי מאמנים חדשים.

* במקום העשירי – רותם חטואל, הפועל באר שבע. סיום העונה שעברה, יחד עם המשחקים הראשונים של באר שבע העונה, הכניסו את חטואל הצעיר לעשירייה. 22% מהמאמנים בחרו בשחקן להוביל את ההתקפה שלהם.

* במקום התשיעי – דניאל פרץ, מכבי תל אביב. השוער הפופולארי של עונה שעברה שומר על מיקומו כשוער המוביל בבחירת המאמנים (23%), על אף זינוקו במחיר העונה. האם זה קורה בשל המשחק הראשון של הצהובים מול העולה החדשה, או משום שהמאמנים צופים עונה יציבה נוספת לשוער הצעיר? הזמן יגיד.

* במקום השמיני – פרנצדי פיירו, מכבי חיפה. למאמני הפנטזי (23%) הספיקו ככל הנראה 2.5 משחקים סבירים של הרכש היקר של האלופה כדי לתת לו את החולצה. התחושה באוויר שהירוקים מצאו את איגביני החדש, ומאמני ליגת החלומות מחזקים את האמון בשחקן.

* במקום השביעי – ניר ביטון, מכבי תל אביב. בלם/קשר הרכש מסלטיק החוזר אל ארץ הקודש הצליח למקד סביבו את עיני מאמני ליגת החלומות (24%). האם ביטון ירוויח את מקומות הקבוע בנבחרת ישראל בעקבות המעבר? בפנטזי מאמינים שכן.

* במקום השישי – ג'ורג'ה יובאנוביץ', מכבי תל אביב. השחקן השלישי (ותאמינו או לא – לא האחרון) של הקבוצה שדורגה שלישית בעונה שעברה זוכה, לאחר שבדומה לחטואל,סיום עונה מבריקה עם פתיחת עונה מרשימה עד כה מזכים אותו ב-24% מבחירת נבחרות המאמנים.

* במקום החמישי – איתמר שבירו, הפועל קרית שמונה. השחקן הראשון מחוץ לשלישיית המובילות (חיפה, באר שבע ותל אביב) שמרוויח את אמון מאמני הפנטזי (33%) בצדק, לאחר עונה קודמת פורה במיוחד – חלוצה המוביל והבלתי מעורער ומלך השערים אשתקד של הקבוצה מהצפון.

* במקום הרביעי – עלי מוחמד, מכבי חיפה. אם חיפשנו את הפתעת העונה (במונחי פנטזי), מוחמד הוא האיש. קשר העילוי של האלופה קרץ למאמנים (36%) עם צמד שערים, הצטרפויות רבות להתקפות ובעיקר הרגשה של מסחטת נקודות (להזכירכם, בליגת החלומות הרשמית, יש ניקוד גם עבור תיקולים ודריבלים מוצלחים – שם מוחמד מצטיין במיוחד).

* במקום השלישי – מיגל ויטור, הפועל באר שבע. הבלם הישראלי הוא הבלם המוביל בבחירת מאמני הפנטזי הרשמי (42%) ולא בכדי. כשויטור כשיר, באר שבע נראית בלתי חדירה. תוסיפו לכך את יכולת הכיבוש של הבלם, ואין ספק שהוא מנייה בטוחה.

* במקום השני – צ'רון שרי, מכבי חיפה. כדור חופשי אחד לחיבורים מול אולימפיאקוס כנראה הספיק לקפטן החיפאי לקבל את תואר הקשר הכי פופולארי במשחק (50%), לפני מלך השערים והבישולים של העונה החולפת אצילי. עושה רושם שכאשר שרי בפורמה, חיפה בלתי ניתנת לעצירה – ועל כך מאמני הפנטזי בונים.

* במקום הראשון – ערן זהבי, מכבי תל אביב. בפער ניכר, מלך השערים הישראלי בכל הזמנים, השחקן הפופולארי ביותר (60%!) בליגת החלומות הרשמית. לא שהיה צריך את זה, אבל שער ראשון בהופעה הראשונה נתן את הגושפנקא – זהבי בא להמשיך בדיוק מהמקום בו עצר.

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר, עומר אצילי
לאן הוא נעלם? עומר אצילי | ברני ארדוב

נעדרו בצורה מפתיעה מהרשימה לאחר עונה פופולארית מאוד – עומר אצילי (מכבי חיפה), גבי קניקובסקי (מכבי תל אביב), רמזי ספורי (הפועל באר שבע), פטריק טוומאסי (מכבי נתניה), דין דוד (מכבי כחיפה), בן ביטון (הפועל תל אביב), אנריק סאבוריט (מכבי תל אביב), אלון תורג'מן (הפועל חיפה), אושר דוידה (הפועל תל אביב), אלן אוז'בולט (הפועל תל אביב), אוסקר גלוך (מכבי תל אביב) ועוד רבים וטובים.

אז מה איתכם? מוכנים להרכיב את הנבחרת החלומות שלכם ולהפתיע את כולם עם איזה כישרון צעיר וזול שאף אחד לא בחר? זה הזמן להצטרף לליגת החלומות הרשמית לעונת 2022-2023 ולבנות הרכב חלומות שייקח אתכם עד לפרסים הגדולים. להצטרפות לחצו כאן ובואו להוביל את נבחרת החלומות שלכם. כל כוכבי הליגה כבר מחכים לכם שם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי