המהלך המתבקש השתלם: מכבי תל אביב שולטת בליגת החלומות. בינתיים

סטיפה פריצה, שחקן מכבי תל אביב | אריאל שלום

לא פחות משישה צהובים התברגו לעשירייה הראשונה במחזור הפתיחה של ליגת החלומות. וגם: מי השחקן המשתלם ביותר ועל מי אנחנו ממליצים לקראת המחזור שבפתח?

(גודל טקסט)
שחקן מכבי תל אביב ג'ורג'ה יובאנוביץ' חוגג עם דן גלזר
בהחלט היה שווה להמר עליהם | אריאל שלום

אחד התנאים להצלחה בליגת החלומות ובכלל, בבניית כל קבוצה, אמיתית או וירטואלית, הוא חשיבה מחוץ לקופסה – לעשות את מה שאחרים לא עושים, להעז במקום שבו אחרים נזהרים. אלא שלפעמים הדרך הקצרה והמובנת מאליה היא גם הטובה ביותר.

מכבי תל אביב שיחקה בשבוע הראשון נגד בני ריינה וכל התחזיות הצביעו על ניצחון קל של הצהובים. ובכן, לפעמים התחזיות גם צודקות. ה-0:5, שיכול היה להיות בקלות גבוה יותר, הכניס לא פחות משישה שחקנים של הקבוצה לעשירייה הפותחת, כשמיד אחרי הכוכב הגדול של השבת איגור זלאטנוביץ' מדורג ג'ורג'ה יובנוביץ' ואחריו סטיפה פריצה, אנריק סבוריט, שחר פיבן, מאור קנדיל ואבי ריקן.

צריך לזכור – ארבע קבוצות לא שיחקו עדיין, וכשמכבי חיפה והפועל באר שבע ייכנסו לעניינים, הדירוג הזה בוודאי ישתנה. אוהדי הצהובים שזכו גם להרכיב את כוכבי קבוצתם – יש לכם עוד כמה דקות של תהילה.

העשירייה הראשונה – הדירוג המלא

* 1. איגור זלאטנוביץ' (מכבי נתניה)

* 2. ג'ורג'ה יובאנוביץ' (מכבי תל אביב)

* 4. סטיפה פריצה (מכבי תל אביב)

* 5. אנריק סבוריט (מכבי תל אביב)

* 6. דודי טויטו (הפועל חיפה)

* 7. שחר פיבן (מכבי תל אביב)

* 8. מאור קנדיל (מכבי תל אביב)

* 9. אבי ריקן (מכבי תל אביב)

* 10. מוחמד שכר (קרית שמונה)

שחקן הפועל חיפה דודי טויטו
הסינדרלה של המחזור. דודי טויטו | קובי אליהו

יש לזכור כי בליגת החלומות מקבלים נקודות לא רק על שערים ובישולים, אלא גם על תיקולים, הצלות ומהלכים הגנתיים, וכמובן – שמירה על רשת נקייה. מי שהרכיב את דודי טויטו, מגן הפועל חיפה, זכה בבוננזה, שכן כל הפרמטרים הללו חלו עליו.

למי לשים לב במחזור הקרוב?

מכבי תל אביב יוצאת לנתניה למפגש עם הפועל חדרה, וגם אם לא תכבוש חמישייה, יש לה פוטנציאל לשמור על רשת נקייה וגם להמשיך להבקיע.

מכבי חיפה, גיבורת השבוע של הכדורגל הישראלי, תחל רשמית את העונה בליגת העל במשחק ביתי מול מכבי נתניה הלוהטת. בגלל המאמץ והעומס לא ברור עדיין עם מי יפתח ברק בכר, כך שכדאי לעקוב. עומר אצילי, שנכנס כמחליף בשני המפגשים מול הכוכב האדום, עשוי לחזור לנצוץ. מנגד, בני לם הוכיח שהוא לא חושש מאף קבוצה, בבית ובחוץ, וינסה לגנוב נקודות. על ההגנה שלו אנחנו פחות ממליצים במשחק הזה.

גם הפועל באר שבע נכנסת למעגל המשחקים, מול בית"ר ירושלים. באר שבע תגיע להתמודדות שלושה ימים לאחר המשחק עם קראיובה, אבל עדיין מפתה להרכיב את שחקני ההתקפה שלה מול הגנת היריבה, שנראתה לא טוב, בלשון המעטה, בנתניה.

איתמר שבירו הוא אחד השחקנים שעליהם הטילו משתתפי ליגת החלומות את יהבם העונה, ואת השטר הראשון הוא פרע כבר במשחק הראשון מול נס ציונה. המפגש הביתי עם הפועל ירושלים הוא הזדמנות מצוינת עבורו לייצר תפוקה.

שחקן עירוני קרית שמונה איתמר שבירו חוגג
ינסה להמשיך ללהוט. איתמר שבירו | אודי ציטיאט

היכנסו עכשיו לליגת החלומות הרשמית, הרכיבו את נבחרת החלומות שלכם, שחקו עם כל החברים ואולי תזכו במגוון פרסים, ביניהם: טיסות לחו"ל, רכב חדש, XBOX ועוד. אל תחכו לדקה ה-90, תתחילו לשחק!