ליגת החלומות: על כל הקופה

שחקן מכבי תל אביב ג'ורג'ה יובאנוביץ' מול שחקן מכבי חיפה שון גולדברג | מאור אלקסלסי

מכבי חיפה ומכבי תל אביב ייפגשו במוצ"ש, למשחק מפתח בליגת העל וקרב מסקרן גם בליגת החלומות. אז עם מי תפתחו בסוף השבוע? הנה ההמלצות שלנו

(גודל טקסט)
שחקן מכבי תל אביב ג'ורג'ה יובאנוביץ' מול שחקן מכבי חיפה שון גולדברג
ג'ורג'ה יובאנוביץ' מול שון גולדברג בעונה שעברה. מי ייקח את הנקודות? | מאור אלקסלסי

משחק בין הקבוצות הטובות בליגת העל הוא עניין אחד. משחק בין שתי הקבוצות עם מאגר השחקנים הכי נפיץ בליגת החלומות – זה כבר נושא למתקדמים. מכבי חיפה תפגוש במוצאי שבת את מכבי תל אביב במשחק המרכזי של המחזור השישי בליגת העל, והעיניים נשואות לא רק לתוצאות המפגש, אלא גם לכוכבים שמאיישים את ליגת החלומות.

התבוסה 3:0 להפועל ירושלים הורידה מקרנה של מכבי חיפה במחזור האחרון, ועדיין, עומר אצילי ממשיך להוביל, כשאחריו דולקים שלושה שחקנים ממכבי תל אביב – אוסקר גלוך, אנריק סאבוריט ואופיר דוידזאדה. קצת מפתיע, אולי, אבל אצילי הוא השחקן היחיד של מכבי חיפה בעשירייה הפותחת.

אז ממי אנחנו צריכים לצפות לתפוקה? אנו צופים משחק עם שערים, כמיטב המוסרת בין הקבוצות. בצד הירוק, כדאי לשים עין על צ'ארון שרי, שהבקיע בשלושה מארבעת המפגשים בין הקבוצות בעונה שעברה. במכבי תל אביב ערן זהבי חי את המשחקים הללו וכדאי לשים עין גם על דניאל פרץ, שיעמוד במבחן קשה מאוד אחרי ההופעה האלוהית מול אירלנד.

שימו עליהם עין

אופק ביטון ואלוז' יאו מהפועל ירושלים התמקמו בעשירייה, וביום ראשון יפגשו את ההגנה הרעועה של הפועל תל אביב, שמקווה להתייצב תחת המאמן החדש סלובודן דראפיץ'. איתמר שבירו, שלאחרונה שובת ממלאכה, ינסה לחזור לעצמו במשחק הבית מול הפועל חיפה. ננאד סבטקוביץ' מאשדוד יציב בעשירייה הראשונה ובשבת יש לו מץ' אפ נוח יחסית מול הפועל חדרה. איגור זלטנוביץ' ממכבי נתניה פתח חזק את העונה ונעלם, ומעניין יהיה לראות אם מול הפועל באר שבע יחזור לעצמו.

היכנסו עכשיו לליגת החלומות הרשמית, הרכיבו את נבחרת החלומות שלכם, שחקו עם כל החברים ואולי תזכו במגוון פרסים, ביניהם: טיסות לחו"ל, רכב חדש, XBOX ועוד. אל תחכו לדקה ה-90, תתחילו לשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי