נבחרת הנשים הפסידה 3:1 לצ'לסי. בורשטיין: "הכנה טובה"

סילבס
נבחרת ישראל בכדורגל נשים | התאחדות לכדורגל, רשמי

במשחק מרגש באצטדיון המושבה לעיני 8500 צופים, כולל רומן אברמוביץ', החניכות של בורנשטיין נתנו פייט אך נכנעו. ורד כהן כבשה שער נהדר בנגיחה ואמרה בסיום: "הייתה התרגשות שיא, זה חלון הראווה לכדורגל הנשים"

(גודל טקסט)

אירוע חגיגי במיוחד נערך הערב (שלישי) באצטדיון המושבה כאשר קבוצת הפאר צ'לסי האנגלית התארחה בפתח תקווה ופגשה את נבחרת ישראל בכדורגל נשים. בעלי צ'לסי, רומן אברמוביץ', הגיע אף הוא ולא פחות מ-8500 צופים היו במושבה. במשחק הראווה, ששימש בעיקר כבמה מצוינת לשווק את כדורגל הנשים, ניצחו האנגליות 1:3. על אף מאמץ עצום של החניכות של גבי בורנשטיין, הבדלי הרמות והמקצוענות הורגשו, אך הנבחרת כבשה שער מתוק.

בת'אני אינגלנד שמשחקת בעמדת הקשר, כבשה שער קל כבר לאחר שש דקות. בדקה ה-51 היא הוסיפה בישול כשמסרה אחורה בעקב למגדלנה אריקסון ששלחה בעיטה מדהימה לחיבורים והעלה את צ'לסי ליתרון 0:2. הרגע הגדול של הנבחרת הישראלית הגיע בדקה ה-64 עם שער נגיחה נפלא של ורד כהן ששלחה נגיחה קשתית מעל השוערת של צ'לסי וצימקה את התוצאה. התחושה "אפשר לעשות את זה" החזיקה מעמד שבע דקות בלבד אז האנגליות שיחקו כדורגל מהיר ובסיום המהלך סופי אינגלה כבשה שער גדול בהקפצה. לפני הסיום, עמית כהן רשמה הצלת ענק ומנעה מהאנגלים שער נוסף, 1:3 לצ'לסי בסיום.

מאמן הנבחרת גבי בורנשטיין: "הכנה טובה לאליפות אירופה. זה משחק מדהים, הרמה הכי גבוהה שיש באירופה לדעתי היא אחת מארבע הקבוצות הגדולות ביותר. הבנות הקריבו הרבה, הבקענו גול וזה בונוס ענק, הייתה לנו עוד הזדמנות להשוות אבל ברור שהן נתנו הכל. יש פוטנציאל של כדורגל נשים, לשחק חזק, להתמיד, יש לנו פער של עשור בין אירופה לישראל ונצמצם את זה עם הרבה עבודה.


סון יו ז'י (צ'לסי, רשמי)


מארן מיילדה (צ'לסי, רשמי)

עליית המודעות לכדורגל נשים: "פה בארץ אין מספיק חשיפה. היום המשחק שודר ואני שמח שהיינו בטלוויזיה והראו שיש פוטנציאל. מי שראה וצפה צריך להבין שבאירופה מתאמנים ככה כבר עשור. יש לנו יכולות אישיות והקרבה".

ורד כהן שכבשה שער: אין ספק שזו קבוצה נהדרת כולנו רואים בטלוויזיה וחולמים להגיע לרמות הגבוהות האלה. כולם היו התרגשות שיא כי ידענו שהמגרש יהיה מלא. זה נתן תחושה שיש אכפתיות לכדורגל הנשים. נכון שזה לא משחק רשמי אלא ראווה לקידום כדורגל הנשים אך לנו זה לא משנה, העיקר שתהיה חשיפה ושנוכל לגרום לאנשים להתאהב בכדורגל הנשים.

מוקדמות אליפות אירופה: "התחלה חדשה עם צוות חדש, חזרתי לאחר עשור כמעט לנבחרת לפי החזון של גבי בורנשטיין שאני מכיר מהליגה הוא אימן אותי. יש רצון לשחק כדורגל ולהראות כדורגל. ברור שזה לא יקרה ביום אחד. אנחנו יודעים הוותיקות שאנחנו ניתן את הכלים לצעירות יותר כדי שנראה תוצאות בעתיד. זו עבודה של שנים. אנחנו רוצים להראות שיש כאן כדורגל ולא להתבטל. השער שכבשנו זו התחלה. אני מאמין שאם נרצה ואם יהיו השקעות נכונות, פרסום, דחיפה מצד משרד הספורט וההתאחדות לכדורגל – אז כדורגל הנשים יתקדם".


הקהל ממלא את המושבה (התאחדות כדורגל, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי