קבוצות ליגת העל לנשים פנו לאורן חסון: "מבקשות להקים מנהלת מקצועית"

אורן חסון
אורן חסון | ההתאחדות לכדורגל

במכתב שנשלח ליו"ר ההתאחדות לכדורגל, הובהר כי הן מעוניינות בגוף מקצועי שיתפעל את הליגה: "על מנת לקחת את הענף מספר צעדים קדימה נדרש חריש עמוק"

(גודל טקסט)

 שש מתוך 10 קבוצות ליגת העל לנשים בכדורגל פנו ליו"ר ההתאחדות, אורן חסון, בבקשה להקים מנהלת מקצועית שתנהל את ליגת העל לנשים, בדומה לאופן בו מנוהל הספורט המקצועני בענפים האחרים.

"לאור המשבר החריף והמתמשך בענף, אנו, קבוצות כדורגל הנשים בליגת העל מבקשות להקים מנהלת מקצועית אשר תפעיל ותנהל את ליגת העל בעונות הבאות" נכתב במכתב שנשלח מטעם הקבוצות בנות נתניה, כדורגל נשים רעננה, אס"א תל אביב, מכבי כישרונות חדרה, הפועל באר שבע, ועירוני פתח תקווה.

עוד נכתב כי "בשנים האחרונות רווחת יותר הגישה כי ניהול ליגות מקצועניות בענפי הספורט יבוצע על ידי מנהלות ייעודיות, שמטרתן קידום ומינוף הענף תוך מקסום הכנסות לקבוצות הליגה, חיזוקן והנגשת מוצר משופר לאוהדים. אנו מאמנים כי על מנת לקחת את הענף מספר צעדים קדימה נדרש חריש עמוק בנוסף להגדלת תקציבים וכן השקעה של זמן ומשאבים נוספים בפיתוח הענף".  

קבוצות ליגת העל ציינו כי "לאחרונה הוקם גוף על לענפי ספורט קבוצתיים לנשים. גוף זה, בהובלת יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל הילה קניסטר בר דוד, ייצג את ענפי הכדור לנשים מול גופי המדינה השונים, עיריות, גופי שידור ונותני חסות ועוד. גוף זה יורכב וינוהל על ידי מנהלות או איגודי ספורט נשים ועל כן ישנה חשיבות גדולה להקמת מנהלת לכדורגל הנשים, על מנת לשלבה בהקדם במנהלת העל המאוחדת".

על פי מכתב הקבוצות, "מנהלת כדורגל הנשים שתוקם, תעבוד בשיתוף פעולה מלא עם ההתאחדות לכדורגל, שתמשיך לשמש כגוף המקצועי הבכיר, תקבע את הכללים המקצועיים, תמנה נציגים לדירקטוריון המנהלת ותקבע את זהות יו"ר המנהלת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי