גאדיר: "לא מוכן לוותר, כולם פה מאמינים בי"

גאדיר. ממשיך לחלום
גאדיר. ממשיך לחלום | צילום: הפייסבוק של לוקרן

אחרי שנתיים בבני סכנין החלוץ יצא שוב לחו"ל: "עבדתי קשה בשביל זה"

(גודל טקסט)

אחרי שנתיים נהדרות בבני סכנין ובמיוחד העונה החולפת אותה סיים אותה כסגן מלך שערי ליגת ווינר עם מאזן 16 שערים אחרי ערן זהבי, מוחמד גאדיר ניצל את העיתוי הנכון ושב לבלגיה. הפעם לוקרן שילמה עבורו חצי מיליון יורו למכבי חיפה.

 

החלוץ הוכיח בגרות בשנתיים האחרונות ונדמה שהפוטנציאל הגדול שצמח במכבי חיפה, סוף סוף הגיע לבשלות.

 

 

את הקדנציה בלוקרן הוא החל עם פציעה, אך חזר לעניינים, כבש בגביע וגם זוכה לדקות בליגה. לאחר שלא ממש הצליח בבוורן הפנים לקדנציה טובה יותר. בראיון לספורט1 הוא מדבר על השנתיים האחרונות, ומביט קדימה.

 


גאדיר. "הפציעה פגעה בהתחלה שלי" (הפייסבוק של לוקרן)

 

"השנה הראשונה תמיד קשה ואני לא מוכן לוותר, פתחתי בהרכב ברוב המשחקים אבל היה חסר לי מזל כששיחקתי כי הקבוצה לא שיחקה טוב", העיד על מצבו בקבוצתו שנמצאת במקום 12 ורחוקה שלוש נקודות בלבד מהמקום האחרון. "עברתי פציעה בתחילת העונה וזה הפריע לי בהתחלה" .

 

גאדיר התייחס לתחרות הרבה על מקום בהרכב: "אין לך הרבה הזדמנויות, בארץ אתה רגיל להיות חלוץ בודד בקבוצה, פה אני אחד משבעה חלוצים בקבוצה" . ב משחק אימון בפגרת הנבחרות, הספיק לכבוש את השער היחיד ב-1:1 מול רודה וסיפר שבקבוצה מאוד מרוצים ממנו. "היה לי משחק מצוין, בקבוצה מאמינים בי והבעלים היה מאוד מאושר ואמר לי שהייתי טוב וחייב להמשיך בעבודה הקשה בשביל לזכות בהזדמנות" .

 

למרות המחסור בדקות הוא לא מתכוון לחזור לארץ: "עבדתי מאוד קשה בשביל להגיע לאירופה, אני לא אכנע במהירות", ציין, "אני מעדיף לנסות ולצבור דקות משחק, ושיהיה לי אתגר כאן".

 


גאדיר. "הקהל עזר לי להשתפר" (אנצ'ו ג'וש)

 

על הליגה הבלגית אמר: "אני חושב שיש אנשים מזלזלים ברמה פה, זו ליגה קשה מאוד והשחקנים חייבים לשחק פה כדי להרגיש את זה באמת – זו ליגה ברמה טובה מאוד".

 

גאדיר לא חושב יותר מדי רחוק ומציין: "ליגות אחרות? בינתיים לא עולה בראש לעבור לליגות יותר בכירות, קודם כל אני חושב להצליח פה".

 

החלוץ הצעיר שכבש במדי מכבי חיפה 14 שערי ליגה בתקופה שלו במדים הירוקים, דיבר על האקסית שלו והמשבר שרודף אותה מתחילת העונה. "אני חושב שצריך לתת יותר הזדמנויות לשחקני הבית, שחקנים שאיכפת להם מהסמל".

 


"צריכים שחקנים שאכפת להם הסמל" (עדי אבישי)

 

ולגבי בני סכנין יש לו רק מילים טובות:  "השתפרתי בסכנין והרגשתי טוב, קיבלתי חום ותמיכה וזה עזר. הקהל תמך בי כל הזמן והיכולת השתפרה וזה יאמר לזכותם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי