אבי נמני: "מתנהל מו"מ". דאבור: "מקווה שיסתדר"

דאבור. יישאר בשווייץ?
דאבור. יישאר בשווייץ? | צילום: אינסטגרם

חלוץ גראסהופרס מחזיק בהצעות מזלצבורג, מארסיי ואטאלנטה

(גודל טקסט)

מואנס דאבור ממשיך לעורר עניין ברחבי אירופה. לאחר שמנשנגלדבאך, המבורג ופאלרמו התעניינו בשחקן תקופה ארוכה, לספורט1 נודע שרד בול זלצבורג, בה משחק עומר דמארי ומאמן אותה אוסקר גרסיה שהדריך את דאבור במכבי ת"א, אטאלנטה האיטלקית ומארסיי הגישו לגראסהופרס הצעות בניסיון לרכוש את החלוץ. הקבוצה מהסרייה א' שמה על השולחן 3.7 מיליון וקבוצתו של אוסקר גארסיה 4.1 מיליון, כאשר גם הצרפתים הציעו סכום דומה.

אבי נמני, סוכנו של החלוץ סיפר לספורט1: "כרגע מתנהל משא ומתן עם מספר קבוצות, אך גראסהופרס מערימה קשיים". החרגולים, על פי הדיווחים, דורשים עבור אקס מכבי תל אביב כשבעה מיליון יורו, מה שעלול לטרפד את המעבר של החלוץ, לפחות בחלון ההעברות הנוכחי. מואנס דאבור אמר לספורט1: "כל שחקן רוצה להתקדם לליגה בכירה יותר וכמובן שגם לקבוצה גדולה יותר. אני מקווה שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר".

המנהל המקצועי של גראסהופרס, מנואל הובר,  התראיין לאחרונה בתקשורת השווייצרית והתייחס לנושא: "אני מניח שאנחנו נמכור את מואנס דאבור כבר בינואר, אנחנו לא נצליח להחזיק אותו עד סוף העונה, סיכוי גבוה שהוא יעזוב אותנו בחורף". מנגד, מאמן הקבוצה פייר לואיג'י תמי מתנגד נחרצות למהלך: "אנחנו רוצים לסיים את העונה עם השחקנים שיש לנו כעת".

נמני. גראסהופרס דורשת סכומים חסרי תקדים (ירון אלפי)

דאבור חווה את העונה הטובה ביותר בקריירה שלו. חלוץ הנבחרת כבש עד כה 13 שערים בליגה השווייצרית ובישל 11 נוספים. בעקבות היכולת, הישראלי קטף את תואר החלוץ המצטיין בשווייץ בשנת 2015, כאשר הוא משאיר מאחור שחקנים כמו בריל אמבולו ומארק יאנקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי