נציגים של צסק"א ולוקומוטיב מוסקבה עוקבים אחרי דאבור

ביברס נאתכו מחכה לו ברוסיה. מואנס דאבור
ביברס נאתכו מחכה לו ברוסיה. מואנס דאבור | צילום: ההתאחדות השווייצרית

הקבוצות יכולות לעמוד בדרישות של גראסהופרס. נמני: "זו אופציה טובה"

(גודל טקסט)

כפי שדיווחנו בתחילת השבוע, מואנס דאבור, חלוצה של גראסהופרס, מעורר עניין רב אצל צסק"א ולוקומוטיב מוסקבה. כעת נודע לספורט1 כי שתי הקבוצות שלחו נציגים לעקוב אחר החלוץ, שצפוי לפתוח בהרכב במשחק החוץ של החרגולים מול יאנג בויז. אבי נמני, סוכנו של השחקן, סיפר לספורט1: "הליגה הרוסית זו בהחלטה אופציה טובה עבור השחקן".

ברוסיה, בניגוד לשאר היבשת, חלון ההעברות נסגר רק ב-26.2, כך שזו למעשה האופציה האחרונה של הישראלי לעזוב את שווייץ לפני הקיץ לקבוצה בכירה. השווייצרים, שמערימים קשיים, ולא בפעם הראשונה, דורשים כשבעה מיליון יורו, כאשר הם מאמינים שבקיץ הם יוכלו לשלשל לכיסם סכום גבוה יותר.

צסק"א, קבוצתו של ביברס נאתכו, איבדה לאחרונה את החלוץ סיידו דומביה, שחתם בניוקאסל. היריבה העירונית, לוקומוטיב, זקוקה לחיזוק בחלק הקדמי בעקבות מכירתו של עומאר ניאסה לאברטון תמורת 13 מיליון פאונד. גורמים ברוסיה טוענים כי כסף זו לא בעיה, עבור שני המועדונים שצפויים להתחיל במו"מ מול השווייצרים בימים הקרובים. 

חשוב לציין שהשוויצרים קיבלו פניות ממועדונים בכירים יותר באירופה, אך אותם מועדונים התקפלו במהירות בשל הדרישות. במהלך השבוע שעבר, כזכור, העברתו של החלוץ לרד בול זלצבורג האוסטרית פוצצה בשל הדרישות הגבוהות של גראסהופרס.

דאבור. עתידו נראה מבטיח (Gettyimages)

החלוץ, שכבש 14 שערים ובישל 11 נוספים, זכה בתואר "שער השנה" בשווייץ לעונת 2015. בכך השלים דאבור שנה חלומית, במהלכה זכה בתואר החלוץ המצטיין של הליגה השוויצרית ובמקום השני בתואר "שחקן השנה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי