מואנס דאבור על הכוונת של צסק"א ולוקומוטיב

נאתכו ממתין. דאבור יעבור לרוסיה?
נאתכו ממתין. דאבור יעבור לרוסיה? | צילום: ההתאחדות השווייצרית

מועדונים מליגות בכירות נרתעו ממחיר החלוץ, שעומד כיום על 7 מיליון יורו

(גודל טקסט)

לאחר שהעברתו של מואנס דאבור לרד בול זלצבורג האוסטרית פוצצה בשל הדרישות הגבהות של גראסהופרס (כ-7 מיליון יורו), הבוקר דווח בתקשורת הרוסית שלוקומוטיב וצסק"א מוסקבה מעוניינות להחתים באופן מיידי את החלוץ של החרגולים.

ברוסיה, בניגוד לשאר היבשת, חלון ההעברות נסגר רק ב-26.2, כך שזו למעשה האופציה האחרונה של הישראלי לעזוב את שווייץ לפני הקיץ לקבוצה בכירה.

התפתחות העסקה תלויה בסכום אותו יציעו הקבוצות ממוסקבה. גראסהופרס, כידוע, דחתה הצעה של 5.5 מיליון יורו מזלצבורג, והיא מעוניינת למכור את דאבור רק בקיץ, בתקווה שתרוויח סכום גבוה יותר. חשוב לציין שהשוויצרים קיבלו פניות ממועדונים בכירים יותר באירופה, אך אותם מועדונים התקפלו במהירות בשל הדרישות.

אבי נמני, סוכנו של השחקן, סיפר לספורט1: "הליגה הרוסית זו בהחלט אופציה עבור מואנס".

גראסהופרס מערימה קשיים. הסבלנות תשתלם? (Gettyimages)

צסק"א, קבוצתו של ביברס נאתכו, איבדה לאחרונה את החלוץ סיידו דומביה, שחתם בניוקאסל. היריבה העירונית, לוקומוטיב, זקוקה לחיזוק בחלק הקדמי בעקבות מכירתו של עומאר ניאסה לאברטון תמורת 13 מיליון פאונד. 

רק לפני יומיים, זכה החלוץ, שכבש 14 שערים ובישל 11 נוספים, בתואר "שער השנה" בשווייץ לעונת 2015. בכך השלים דאבור שנה חלומית, במהלכה זכה בתואר החלוץ המצטיין של הליגה השוויצרית ובמקום השני בתואר "שחקן השנה". בשבת הקרובה תשוב הליגה השוויצרית מפגרת חורף ארוכה, ואם החלוץ לא יימכר עד אז הוא צפוי לשחק כרגיל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי