חמד: "נפלא לכבוש, אני עובד קשה כדי להבקיע"

גם חבריו לקבוצה חיכו שהוא יכבוש. חמד
גם חבריו לקבוצה חיכו שהוא יכבוש. חמד | צילום: GettyImages

החלוץ ששבר בצורת: "באנגליה קשה יותר להבקיע בראש מאשר בספרד"

(גודל טקסט)

ברייטון רשמה את ניצחונה השלישי ברציפות בליגה והראשון העונה בהפרש שלושה שערים כשגברה בביתה 0:3 על ברנטפורד.

 

שני הישראלים של השחפים, בירם כיאל ותומר חמד, שיחקו טוב. כיאל בישל לחמד שער, אבל הוחלף במחצית השנייה. המנג'ר כריס יוטון הסביר שהוא סובל מפציעה קטנה אך מתמשכת במפשעה.

 

תומר חמד כבש את שערו השביעי העונה ושבר בצורת כיבושים של חודשיים (לא כבש מאז ה-5 בדצמבר). חלוץ אחר של ברייטון, בובי זמורה, הביע לפני המשחק את תקוותו שהישראלי יכבוש וזה אכן קרה.

 

פציעה קלה במפשעה. כיאל (gettyimages)

 

"ההרגשה נפלאה, אני שמח כי אני עובד קשה בשביל להבקיע", סיפר חלוץ נבחרת ישראל כנשאל על איך ההרגשה להבקיע מול 24,00 צופים. "הקהל שלנו ממש מדהים ומגיע לכל משחק ומעודד ודוחף אותנו. אנחנו רוצים לעשות אותם מאושרים וננסה לעשות זאת בכל משחק. ידענו שזה יהיה משחק קשה והיה חשוב להבקיע במחצית הראשונה".

 

"ידעתי שכיאל רץ טוב עם הכדור אז חיכיתי שיגביה, הוא עשה את זה טוב מאוד ואני שמח שעשיתי עבודה טובה", סיפר חמד על הבישול של כיאל. "לא היה קל לנגוח, אבל הכי חשוב שניצחנו. בדרך כלל אני כובש שערים בראש, אבל באנגליה קשה יותר להבקיע בראש מאשר בספרד. אני מנסה להבקיע כל משחק, אבל לפעמים זה לא הולך".

 

חמד נשאל איך חלוץ מרגיש כשהוא לא כובש במשך תקופה, ועל כך שהיו לו עוד שתי הזדמנויות להבקיע במשחק והוא לא כבש. "היו לי עוד הזדמנויות, אבל כשאתה לא מקבל צ'אנס להבקיע זה מתסכל. היום היו לי הזדמנויות להבקיע כך שידעתי שהשער יבוא. הייתה לי הרגשה טובה עוד לפני המשחק וכשהתחלנו טוב הייתי מוכן לרגע הזה".

 

מאוכזב מעט מכך שהניצחון לא היה גדול יותר. יוטון (gettyimages)

 

חמד גם פרגן לאנטוני נוקהארט, שנרכש מסטנדרד ליאז': "הוא שחקן חשוב שעוזר לנו הרבה בקישור. הוא יוצר הזדמנויות והוא תמיד מסוכן. זה טוב עבורי שיש שחקן כזה לצדי בקבוצה. אנחנו נהנה ממנו עד סיום העונה".

 

המנג'ר כריס יוטון סבר שהניצחון היה אחד המשחקים הטובים של ברייטון העונה: "שמרנו על רשת נקייה ונהניתי מהשערים שלנו היום. האכזבה היחידה שלא ניצחנו בהפרש גבוה יותר יחסי למה שקרה במגרש".

 

ברייטון רשמה 21 משחקים ללא הפסד מתחילת העונה והוליכה את הטבלה באמצע דצמבר, אך אז נקלעה למשבר שכבר דרדר אותה למקום השישי. הניצחון החזיר אותה לתמונת העלייה והיא כרגע ממוקמת במקום השלישי בטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי