קני סייף: הרבה מועדונים וסוכנים החלו לגשש

עדיין מאמין שאפשר לעלות לשלב הבא. סייף
עדיין מאמין שאפשר לעלות לשלב הבא. סייף | צילום: Gettyimages

קשר גנט בראיון ל-103FM: "נבחרת ישראל או ארה"ב? קודם שיזמנו אותי"

(גודל טקסט)

יממה לאחר הופעתו הנהדרת של קני סייף, שנכנס כמחליף והוביל חזרה של גנט מפיגור 3:0 להפסד מינימלי 3:2 נגד וולספסבורג בשמינית גמר ליגת האלופות, הישראלי עלה לשידור בתכנית הספורט של 103FM.

 

"ספגנו שלושה שערי חוץ וצפויה לנו עבודה מאוד קשה", פתח. "אני מקווה שנבוא מוכנים לעשות תוצאה טובה ואז אולי יהיה הסיכוי לעלות לשלב הבא".

 

 

סייף התייחס גם לבישול שלו לקראת סיום המשחק: "זה הכדורגל, לפעמים אתה רואה מצב שנכון להרים את הכדור. אלה דברים שכל שחקן כדורגל מרגיש. הרגשתי שזה היה הזמן הנכון להרים את הכדור כי קוליבאלי, שהוא שחקן גבוה, היה ברחבה. אמרתי לעצמי: 'אני ארים לו את הכדור, אולי יהיה משהו'. ניסיתי לעשות את המקסימום ואני מאוד שמח שקוליבאלי הצליח להבקיע".

 

"אני גיבור? מחר שוכחים הכל. יש עוד משחק כבר ביום ראשון", הצטנע. "עדיין הפסדנו את המשחק. אני מקווה שאולי בגומלין אני אצליח לעשות משהו, אולי לעזור לקבוצה לעלות לשלב הבא".

 

"מקווה שאגיע לקבוצה גדולה יותר", קני סייף (Gettyimages)

 

סייף, לו אזרחות אמריקאית וגם אזרחות ישראלית, נשאל באיזו נבחרת הוא יעדיף לשחק, והשיב: "את האמת אני לא יכול לתת תשובה כי עוד לא קיבלתי משום מקום זימון. אני לא רוצה לחשוב על זה עכשיו. אני באמת לא חושב על זה, אני חושב עכשיו על המשחק ביום ראשון. אני אשמח אם אני אקבל זימון ואני כבר אעשה את השיקולים שלי".

 

"אני עובד קשה מיום ליום ומנסה לעשות את המקסימום", התייחס למעבר אפשרי למועדון גדול יותר. "מה שיבוא – ברוך הבא. אני מקווה שבהמשך אני אולי כן אצליח לעבור לקבוצה גדולה יותר. הרבה סוכנים והמון מועדונים התחילו לגשש אחרי, אבל כל עוד אין הצעות רשמיות אלה סתם דיבורים באוויר. אני מקווה שנסתדר בהמשך".

 

לסיום, התייחס סייף למעבר לליגות אליהן ירצה לשחק: "אנגליה, ספרד. החלום שלי הוא לשחק ברמות האלה, אני עובד מאוד קשה ואני מקווה שעם מאמץ אני אצליח להגיע לשם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי