הלגיונרים: שובו של אלמוג כהן

|

וגם: אלחמיד ברומניה, גיא לוזון באנגליה ודמארי בגרמניה במדור המעקב השבועי שלנו

(גודל טקסט)

מאת: ליאור מנשה     צילום: Gettyimages

 

האביב כבר כאן באופן לא רשמי, אבל הישראלים שלנו בחו"ל, איך נאמר את זה, לא ממש פרחו השבוע. שלא תבינו, אנחנו לא מאוכזבים או משהו כזה, אבל בכל זאת ציפינו לראות אחד מהם מזיז את הרשת והתאכזבנו. אבל למה להתעסק בצד השלילי? ליאור רפאלוב שוב היווה בורג מרכזי בניצחון קלאב ברוז', אלמוג כהן ראה קצת דשא אחרי תקופה ארוכה, עבד אלחמיד מתאקלם ברומניה ויש לנו גם מידע על גיא לוזון במיוחד בשבילכם.

 

 

מאסטר שף – ליאור רפאלוב (קלאב ברוז')
אחד הליגיונרים הבכירים לא עוצר. השבוע הוא ניפק בישל ענק (בווידאו) לטום דה סוטר בניצחון הביתי 0:1 של קלאב ברוז' על שרלרואה. בהופעתו ה-20 העונה בליגה, הישראלי שוב היה נהדר בניצחון השלישי ברציפות של הכחולים-שחורים בכל המסגרות. בחמישי הוא מארח בשיקטאש, מעניין מה הוא מכין לה.

 


הליגיונר מספר 1? רפאלוב (משמאל, האתר הרשמי של קלאב ברוז')

 

חזר לראות דשא אלמוג כהן (אינגולשטאט) 
תקופה קשה עברה על אלמוג כהן בגרמניה, אבל כולנו תקווה שהשבוע נפתח דף חדש. כזכור, פציעה קשה במהלך משחק אימון נגד רד בול זלצבורג גרמה להיעדרות של 10 חודשים מהמגרשים, אלא שבסוף השבוע הוא נכנס מחליף ב-0:3 של אינגולשטאט על ארצגבירגה וציין 81 הופעות בגרמניה. 

 


ספוילר: בסוף המדור יש מידע על לוזון

 

מתאקלם ברומניה – חאתם עבד אלחמיד (דינמו בוקרשט)
המעבר של חאתם עבד אלחמיד בינואר לדינמו בוקרשט היה די מפתיע. החלוץ שכבש שער אחד בשלוש עונות באשדוד יצא לליגה הרומנית והצטרף לדינמו בוקרשט. ביום שישי הוא רשם הופעה שלישית בקבוצה ובישל לקאמיל בילינסקי את שער היתרון נגד טארגו מורש. זה לא הספיק במחצית השניה כי המארחים השלימו את המפך וקלקלו לישראלי ערב שיכול היה להיות מושלם. 

 

עוד יום עבודה – ביברס נאתכו (צסק"א מוסקבה)
בשבוע שעבר הבקיע נאתכו שער אדיר בגביע הרוסי ובסוף השבוע לא היה שותף לשני הגולים של צסק"א מוסקבה נגד טרק גרוזני, אבל השלים 90 דקות וציין את הופעתו ה-135 באירופה – מתוכם הוא פתח בהרכב ב-126 משחקים. 

 


מחצית כן, מחצית לא. עומר דמארי

 

הידעת?
אפס שערים לליגיונרים ברחבי היבשת. 
גיא לוזון סופר כבר שלושה ניצחונות רצופים, הפעם בחוץ על קארדיף. 
אלמריה של תומר חמד לא כבשה כבר שלושה משחקים ברציפות וירדה מתחת לקו האדום. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי