דאבור: "יש לי תחושה שהפועל ב"ש תעבור שלב"

דאבור. ממשיך את הכושר הנהדר מהעונה שעברה
דאבור. ממשיך את הכושר הנהדר מהעונה שעברה | צילום: Gettyimages

החלוץ כבש ובישל פעמיים ב-3:5 במחזור הפתיחה: "ת'ון קבוצה ביתית"

(גודל טקסט)

כך פותחים עונה: מונאס דאבור וקבוצתו גראסהופרס גברו היום (ראשון) 3:5 על ת'ון, יריבתה של הפועל ב"ש בליגה האירופית, במסגרת המחזור הראשון של הליגה השוויצרית לעיני 6,000 צופים באצטדיונה הביתי של ת'ון.

המארחת, שחילצה 1:1 בטדי ביום חמישי האחרון מול ב"ש, פתחה עם הרכב כמעט זהה לזה שעלה על כר הדשא בישראל, מה שבוודאי מעודד את ברק בכר ואלונה ברקת לקראת משחק הגומלין שיתקיים ביום חמישי הקרוב בשווייץ.

החרגולים, שסיימו אשתקד במקום השמיני בטבלה, פתחו עם מונאס דאבור שמחוזר על ידי מכבי ת"א בחוד ההתקפה ואילו לוטם זינו, אקס הפועל ב"ש, פתח על הספסל של הקבוצה המקומית שסיימה אשתקד רביעית ולא שותף במשחק.

החלוץ הישראלי שכבש אשתקד 13 שערי ליגה וסיים כמלך שערי הקבוצה, המשיך בכושרו הטוב ורשם פתיחה מצוינת לעונה כשכבש בדקה ה-40 מהנקודה הלבנה והוסיף שני בישולים לחבריו לקבוצה. החרגולים ירדו להפסקה ביתרון 1:5 ואילו במחצית השנייה ת'ון החזירה מעט מכבודה כאשר כבשה פעמיים וקבעה את תוצאת הסיום – 3:5 לגראסהופרס.

בתום המשחק אמר החלוץ לספורט1: "מקווה שאני וקבוצתי הצלחנו לעזור להפועל ב"ש בזה שניצחנו היום את ת'ון. מדובר בקבוצה מאוד ביתית ואגרסיבית, סגנון המשחק שלהם בנוי בעיקר על כדורים ארוכים. יהיה לב"ש משחק קשה מאוד. אני חושב שהסיכויים הם 50/50 למרות שיש לי תחושה שהאדומים יעברו שלב". 

תוצאות נוספות בליגה השוויצרית: פ.צ ציריך אירחה אמש (שבת) את יאנג בויז וסיימה ב-1:1. אבי ריקן עלה מהספסל בדקה ה-75 ושבע דקות לאחר מכן קבוצתו כבשה את שער השיוויון.

האלופה באזל גברה לפני זמן קצר 0:2 בביתה על היריבה האפשרית של הפועל ב"ש בסיבוב הבא, ואדוז.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי